4594
Автомобіль із засобу пересування знову перетворився на розкіш
— Технології&Авто
Кілька днів тому на нашому сайті з’явилася стаття “Мита на авто не допомогли Васадзе”. Суть її така: за два місяці, що минули з моменту введення загороджувальних мит на іномарки, можна зробити висновок, що автомобіль із засобу пересування знову перетворився на розкіш.
І найголовніше: надії корпорації “Укравтопром”, контрольованої нардепом Таріелом Васадзе, на те, що вітчизняний “АвтоЗАЗ” завоює першість в продажах не виправдалися. Адже встановлене там обладнання дозволяє складати тільки мікролітражні автомобілі. Тобто середніх розмірів кросовер не “влізе” в заводську фарбувальну камеру. А з таким “послужним списком” конкурувати з іномарками вкрай важко.
Наші читачі не залишилися осторонь від автомобільної теми і дуже активно коментували цю статтю. Пропонуємо вам ознайомитися з найцікавішими коментарями читачів FINANCE.UA. Орфографія і пунктуація збережені.
Crazycopywriter – Ну чому не можна виробляти нормальні авто? Шкода з комплектів – це не варіант. Де нові моделі, електромобілі? У країні супер-низька з.п. , уряд ниє про те, що нічого крім сировини у нас не купують, виходить хтось просто не хоче, щоб у нас був автопром? Дозволити дрібні складальні підприємства тоді з 95% локалізацією, дати стусана сертификаторам, які затискають проходження нових моделей на ринок …
Alex10 – Цей Васадзе мені нагадує ЄДАПС. А ЄДАПС нагадує ФРС.
Завжди в шоколаді при будь-якій владі
Завжди в шоколаді при будь-якій владі
Nalim – Скільки Укравтопром не підтримуй, нічого не зрушиться, поки не будуть вироблятися автомобілі світового рівня за нижчою ціною.
Karp – мита не Васадзе не змогли допомогти. Вони (мита) абсолютно нікому і нічому не допомогли. І при цій владі навряд чи допоможуть. для розвитку автомобільної промисловості потрібні величезні інвестиції, котрих, при таких шалених ризиках ведення бізнесу в державі, навряд чи слід чекати. Хіба що станеться диво! і курченко-new побудує новий завод, чи бодай лінію по складанню нормальних машин. Але з огляду на те що через два роки можуть настати зміни в політичному житті України, я впевнений ньюкурченко теж не стане ризикувати.
Сіренький – Здається, поїзд уже пішов, і в Україні ніколи не випускатимуть хороші авто, тільки збирати тут…
Andr13 – Що за паніка??? Купуйте ДИЗЕЛЬНЕ авто, зараз за ціною дешевше ніж бензинове, витрата менше і ціна самого дизеля менша.
Kudrjavuy – Ціна складається в першу чергу від законодавчої регламентації. Питання поставлене не правильно: Чому НЕ вигідно виробляти якісні та доступні автомобілі в Україні? Обсягу форуму досить: розкладіть весь ланцюжок ціноутворення від виробництва заліза до виходу з салону.
Озвучити кожне “обличчя” відповідальне за сформовану ситуацію.
Наприклад: машини фарбують в “гаражах” намагаються витримувати якість, а в умовах заводу для цього потрібні мільйони, та ще в доллярах: D
Може не ті “пісні співають” або грають (Байки Крилова)
Eglo-odessa – З чого все взяли, що підвищені мита ввели, щоб підтримати нашого виробника. Їх ввели, щоб наповнити худнучий бюджет. І нікуди всі не подінуться, платитимуть мита, або дизелі, або наша збірка. Трагедія невелика, йопрст, на тлі всієї стрімко падаючою в безодню економіки України.
Sergio_s – Україна мала 30-річний досвід виробництва автомобілів. До 1990 року. Але з тих пір пройшло вже багато часу, і треба починати спочатку.
Запускати автозаводи (які) це загалом правильно. Як гасло. А в реальності запускати автозаводи – це значить випускати моделі автомобілів. І ось питання, які моделі автомобілів сьогодні збираються випускати ці міфічні заводи?
Запускати автозаводи (які) це загалом правильно. Як гасло. А в реальності запускати автозаводи – це значить випускати моделі автомобілів. І ось питання, які моделі автомобілів сьогодні збираються випускати ці міфічні заводи?
А “максимальний прибуток отримає той, хто дорого продасть” – так це якраз бізнес по-українськи. У світовій економіці максимальний прибуток отримує той, хто розробляє, іншими словами, ті, хто продає інтелектуальний продукт. І ще преміум. Але для того щоб преміумом стати, потрібно їсти землю років 50. А наші автобудівники не хочуть їсти землю. Вони хочуть грошей.
До речі, поцікавтеся, як Хюндай йшов до сьогоднішнього успіху. Я спостерігаю за їх автомобілями з 1991 року, коли перший раз в журналі “Наука і життя” прочитав про їхні автомобілі. Маленькими кроками, підвищуючи якість, орієнтуючись на експорт, нова модель кожні 5-6 років. І ось тільки зараз результат. А не “все і відразу”.
Roman tr. – Мені робиться смішно, коли з розумним виглядом розмірковують, що мита потрібні для того, щоб зменшити обсяги імпорту або для “створення робочих місць”. якби це було метою – то дозволили б безмитне ввезення б/у з європи. Люди б витрачали набагато менше баксів на автомобілі (у кілька разів), а малий автосервіс розвивався б активними темпами.
Як бачите, мало хто вірить у світлу мету відродження українського автопрому. Звичайно, підтримка вітчизняного виробника – “плюс в карму” влади, але все має робитися з розумом, а не за принципом “поганенький, але свій”.
За матеріалами: Finance.ua
Поділитися новиною