3714
Українці все частіше йдуть з роботи через конкуренцію
— Особисті фінанси
Українців масово виживають з їхніх місць роботи. За даними HeadHunter, в ролі жертви в колективі опинилася майже половина опитаних респондентів (46%). Не витримавши критики, 55% таких зацькованих співробітників звільнилися. «Через нездорову атмосферу в колективі торік звільнилось у середньому на 10-15% осіб більше, ніж у 2011-му. Це пов’язано із зростанням конкуренції: колеги сваряться через підвищення», – вважає менеджер з підбору персоналу столичного кадрового агентства Ганна Цибульська.
Негативне ставлення на роботі проявляється в несправедливій критиці (40% випадків), несправедливому розподілі робочих навантажень і причіпках (34%), у створенні перешкод для роботи (30%), а також – в агресії і неприязні (27%), доносах і скаргах (28%), плітках (25%), глузуваннях «за спиною» (28%). При цьому найчастіше (у 42% випадків) «витравлюють» співробітників їхні безпосередні начальники. Конфлікти між працівниками – на другому місці (30%). «Пропрацювавши у банку 4 роки, начальник запропонував мені підвищення. Але колеги стали ставити палиці в колеса: на посаду давно претендувала співробітниця, яка працювала довше. Але у неї не було так багато досвіду, як у мене. Обстановка настільки загострилася, що одного разу мало до бійки не дійшло. У підсумку я вирішила звільнитися», – сказала «Сегодня» вже екс-співробітник банку Аліна Яремчук.
На думку кадровиків, залагодити конфлікт у колективі (якщо він не між босом і підлеглим) допоможе втручання третьої сторони – керівника. Однак у 47% випадків, за даними HH, директор не втручається в розбірки підлеглих. Психологи радять пам’ятати три прості правила. «Потрібно зрозуміти причину і наслідок конфлікту. Потім – оцінити свої енергетичні ресурси: чи варта шкурка вичинки. І тільки після цього приймайте рішення: залишатися і боротися чи змінювати місце роботи», – вважає психолог Олег Покальчук.
За матеріалами: Сьогодні
Поділитися новиною