Складне обладнання нових авто викликає подив у покупців - експерти — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Складне обладнання нових авто викликає подив у покупців - експерти

Особисті фінанси
2427
JD Power and Associates опублікувало результати 27-го дослідження Initial quality study (IQS), яке визначає кількість дефектів і несправностей, з якими стикаються покупці нових автомобілів в перші півтора місяці володіння машиною.
У дослідженні взяли участь близько 83 тис. покупців нових автомобілів в США, які відповіли на 233 запитання про експлуатацію свого автомобіля протягом перших 90 днів з моменту купівлі. Серед розглянутих в організації автомобільних компаній лідером за якістю був визнаний виробник спорткарів з Німеччини – Porsche.
Машини цієї марки продемонстрували показник в 80 зафіксованих несправностей з розрахунку на 100 нових автомобілів Porsche (саме такий кількісний показник є основним у дослідженнях на тему надійності автомобілів, що проводяться JD Power and Associates). Друге і третє місця дісталися бренду GMC (General Motors; 90 несправностей) і преміум-брендом Lexus (94 несправності). Замкнули п’ятірку лідерів якості автомобілі брендів Infiniti (95 несправностей) і Chevrolet (97 несправностей).
У ході дослідження стало відомо, що майже дві третини всіх проблем, з якими покупці стикаються в перші півтора місяці володіння машиною, пов’язані з принципом роботи новітніх систем і гаджетів.
Люди бачать в їхній роботі вади, які, як правило, викликані не поломками, а нездатністю автомобілістів розібратися в принципі їх роботи. З огляду на те, що проблема полягає в самій конструкції обладнання, а не поломці, в сервісних центрах їх вирішують вкрай рідко – звернення надходять лише в 9% випадків, а вирішити їх таким способом вдається в 13% ситуацій.
Для порівняння, традиційні технічні несправності і поломки в перші 90 днів після купівлі машини стає приводом для звернення в сервіс в 28% випадків. Вирішити їх таким чином вдається в 42% ситуацій.
“Автовиробники витрачають мільярди доларів на розробку і випуск машин, а також оснащення цих автомобілів технологіями, яких вимагають споживачі. Разом з тим завжди присутній ризик, що якась із застосованих конструкторами концепцій чи конструкцій не задовольнить потреби споживачів, – заявив Девід Сарджент, віце-президент автомобільного підрозділу JD Power and Associates. – Майте на увазі, що автовиробники намагаються створити машини, які підійдуть більшості покупців, а те, що підходить більшості, не завжди підійде будь-якому”.
“Найбільшого успіху досягнуть ті фірми, які зможуть надати споживачам всі потрібні технології, зробивши їх при цьому досить зрозумілими інтуїтивно, щоб всі змогли навчитися користуватися цим обладнанням”, – підкреслив Сарджент.
Середній показник надійності у нових автомобілів на ринку США виявився на рівні 113 несправностей на 100 проданих нових машин окремо взятої марки. Більша частина дефектів в 2013 році пов’язана з водійським інтерфейсом, який включає в себе технологію розпізнавання голосу і різні системи hands-free, комплекси Bluetooth-синхронізації для смартфонів і автомобільні навігатори.
Фахівці JD Power and Associates відзначили, що багато з цих проблем можна вирішити ще в дилерському центрі – його співробітники можуть пояснити покупцям, як користуватися тим чи іншим пристроєм в машині. Інші труднощі вирішуються за допомогою оновлення ПЗ, але ті системи, які є складними для сприйняття або відверто незручними, залишаться помітною проблемою протягом усього життєвого циклу автомобіля.
Зовсім недавно фахівці з Фонду дорожньої безпеки Американської асоціації автомобілістів (AAA Foundation for traffic safety) опублікували дослідження, в якому стверджується, що сучасні розважальні та комунікаційні системи в автомобілях не спрощують керування машиною, як припускають розробники подібних систем, а ускладнять його – мозок водія занадто зайнятий взаємодією з гаджетом.
За матеріалами:
Газета.Ru
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас