952
На "Укрзалізницю" тепер можна поскаржитися в інтернеті
— Особисті фінанси
Киянин Сергій Павлов створив сайт poizdka.org, куди можна скаржитися на все, що відбувається на залізниці – від духоти у вагонах до хамства провідників.
Сайт працює близько трьох місяців. У 12 розділах – наприклад, “ліжко”, “туалет”, “антисанітарія” – зібрані 106 неприємностей, які можуть трапитися з пасажиром в поїзді. “На сайт зайшли більше 10 тис. осіб, – каже Сергій Павлов. – Найбільше людей хвилює білизна: сумнівна упаковка без маркування «УЗ» і що пасажира змушують її здавати”.
За словами Павлова, якщо провідник і начальник поїзда проігнорували клієнта, то можна скористатися формою миттєвої передачі скарги до інспекції з контролю якості обслуговування пасажирів. Звернення потрапить і на «ящик» проекту, тому можна бути впевненим, що в офіційній інстанції воно не загубиться.
Самі залізничники кажуть, що налагоджують зворотний зв’язок з пасажирами. “Нам важливо в режимі онлайн дізнаватися негативні моменти, – сказали в прес-службі відомства. – Ми відразу зв’язуємося з поїздом, намагаємося вирішити проблему”.
Раніше повідомлялося, що прем’єр-міністр М. Азаров пообіцяв Україні швидкісні залізниці.
За матеріалами: Вісті
Поділитися новиною