58 з 100 найбільших підприємств Європи зі збірки автомобілів - збиткові — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

58 з 100 найбільших підприємств Європи зі збірки автомобілів - збиткові

Світ
694
Число неприбуткових заводів з виробництва автомобілів в Європі зростає на тлі триваючого останні п’ять років скорочення продажів.
Тим часом, уряди деяких європейських країн, а також профспілки не дають компаніям реалізовувати програми реструктуризації в повній мірі.
Згідно з дослідженням консалтингової компанії Alix Partners, 58 з 100 найбільших підприємств Європи по збірці автомобілів в даний час працюють з використанням менш 75% потужностей – цей рівень завантаження зазвичай говорить про збитковість підприємства.
Результати дослідження свідчать про те, що ситуація для європейських автовиробників погіршується, відзначає керуючий директор Alix Partners Джон Хоффекер.
Роком раніше менш ніж з 75%-ної завантаженням працювало лише 39 автопідприємств.
“Якщо підприємство працює на 90% потужності, воно активно заробляє гроші, – каже Дж.Хоффекер. – Але, якщо завантаженість складає близько 70% або 60%, воно просто втрачає гроші”.
Експерти поки не можуть сказати, коли продажі автомобілів почнуть зростати. Більшість з них прогнозує подальше падіння або дуже слабке підвищення продажів в 2015-2016 рр..
“Ми впевнені, що проблеми в Європі збережуться в найближчі роки”, – зазначив Дж.Хоффекер.
Свіжі статдані по авторинку будуть опубліковані 18 червня – Європейська асоціація виробників автомобілів (ACEA) оприлюднить інформацію про продажі автомобілів за травень.
Зростання збиткових підприємств у Європі демонструє різний підхід до порятунку автосектора в цьому регіоні і в США. У період кризи в цьому секторі в 2008-2009 рр.. уряд США змусило автовиробників General Motors (GM) і Chrysler оголосити про банкрутство, закрити заводи, скоротити робочі місця і зменшити дилерські мережі.
В даний час і GM, і Chrysler ростуть і є прибутковими.
Тим часом, в Європі уряди і впливові профспілки роблять все, щоб запобігти закриттю заводів і зберегти робочі місця. Це змушує автовиробників відстрочити серйозну реструктуризацію та ускладнює їх повернення до прибуткової діяльності.
Деякі компанії змогли закрити низку заводів, однак інші їхні підприємства як і раніше працюють при завантаженості набагато нижче повної. Так, PSA Peugeot Citroen закрила один із заводів зі складання автомобілів у Франції, проте ще чотири підприємства компанії працюють при завантаженні лише на 75%.
Європейський підрозділ Ford Motor Co. закриває два заводи, проте ще три збиткових підприємства продовжують працювати. Opel, європейський підрозділ GM, планує закрити завод у Бохумі до 2016 року, але ще п’ять її підприємств працюють далеко не на повну силу.
Навіть ті автовиробники Європи, які поки залишаються прибутковими, не застраховані від зростаючих проблем, відзначають експерти. Так, Volkswagen AG має п’ять підприємств, що працюють із завантаженням потужностей менш ніж на 75%, Mercedes-Benz – три таких заводи, BMW – два, свідчить дослідження Alix Partners.
За матеріалами:
Інтерфакс-Україна
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас