Постраждалі від повені в Європі авто вже продаються в Україні — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Постраждалі від повені в Європі авто вже продаються в Україні

Технології&Авто
3957
Наслідки повені в Європі, схоже, дійшли і до України – до нас почали завозити перші автомобілі, що побували під водою. Про це говорять експерти. «Після підняття мит «утопленики» стали подарунком. Наші співвітчизники купують їх за копійки і перепродують тут», – сказав нам голова прес-служби «Дорожнього контролю» Єгор Воробйов. Очевидці кажуть, на кордоні черги з автомобілевозів. Завозять машини десятками. З чуток, багато хто з них тонули в Європі, правда підтвердити це «на погляд» не можна. «Ми стояли в черзі на україно-польському кордоні та поспілкувалися з водіями автовозів. Ті розповіли, що багато авто побували під водою в Чехії, Німеччині, Австрії», – каже водій Олександр. За його словами, уживаний «Лексус»-«потопельник» в Чехії зараз продають за пару тисяч євро. «У нас піде в рази дорожче», – каже Олександр.
Збільшення кількості ввезених авто підтвердили і в Західному регіональному управлінні Держприкордонслужби, правда точних цифр поки немає. Як нагадав нам генеральний директор Всеукраїнської асоціації автоімпортерів і дилерів Олег Назаренко, таке вже було – після повені 2002 року. Тоді українці також «повелися» на дешеві іномарки з «сюрпризом».
ЧИМ НЕБЕЗПЕЧНІ. Машина може заглохнути через відмову системи управління двигуном, а електропроводка – запалати в результаті замикання. Може барахлити запалювання і пропадати звуковий сигнал.
ДЕ ВОНИ Є. Офіційні дилери від «утоплеників» відхрещуються. «Японські машини йдуть через Іспанію і Англію, де не було повені, тому ніякого ризику немає, – сказав нам співробітник салону Дмитро Дмитрієв. – Під водою побували автомобілі на складах в Німеччині, Чехії, Словаччині. Але вони застраховані від потопу, і жоден виробник їх у продаж не пустит ». Але на практиці страховик, сплативши збиток, забирає машину і може продати її кому завгодно. Цим користуються «сірі» дилери, скуповуючи їх і реалізуючи зі знижкою як нібито ввезені до введення мита. Насторожити повинна ціна – на 25-30% нижче звичайної. Більшість же таких машин відразу йде на запчастини: без побоювання можна брати кузовні деталі, скло, ліхтарі і будь-яке «залізо» для ходової.
Вони в тині і піску
Майстер сервіс-центру Максим Колков розповів нам, як відразу визначити, що машина побувала під водою, навіть якщо її відреставрували і двигун працює прекрасно, а передачі включаються легко.
1. Затхлий запах у салоні, який нерідко маскують ароматизатором; розводи на обшивці.
2. Запітніння приладової панелі, фар, габаритів, поворотів та наявність піску під ними.
3. Дротяний каркас під сидінням іржавий або змазаний солідолом для приховування іржі.
4. Наявність твані і піску на верхній оббивці багажника – зазвичай її чистять неякісно, ​​в надії, що покупець туди не полізе.
5. Тина і пісок під ущільнювачами дверей, звукоізоляцією, в речовому ящику, попільничках салону або навпаки – надто чисто видраєний салон уживаної машини.
А його колега Андрій Шкребків впевнений, що якщо у «потопельника» повністю розібрати салон, аж до зняття обшивки, і ретельно просушити, поміняти всю електроніку, вона буде служити безвідмовно. Головне – щоб у підсумку ремонт не обійшовся дорожче, ніж покупка такої ж нової машини.
Александр Панченко, Зеленюк Крістіна
За матеріалами:
Сьогодні
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас