Які перспективи у авіакомпаній сегмента low cost — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Які перспективи у авіакомпаній сегмента low cost

Особисті фінанси
2844
Про те, що корисного може принести прихід нових авіакомпаній в Україну і які ризики з цього випливають, пише у своєму блозі для “Київстар Бізнес” Дайджеста директор практики маркетингової стратегії і CEM Acctiva Consulting Антоніна Радзихівська.
Новини про те, що в Україні заходять авіакомпанії сегмента low cost, з’являються в пресі не вперше. Але зараз дійсно схоже на те, що на ринок вийде як мінімум кілька компаній, що пропонують послуги бюджетних авіаперевезень. І, як буває досить часто, після того, як дорога буде прокладена, прийдуть й інші. Зокрема, очікується прихід таких компаній, як іспанська Vueling Airlines і італійський лоукостер Air One (“дочка” Alitalia). Також очікується вихід компанії easyJet в Україну. Крім того, все частіше ведуться розмови про переговори аеропортів України з багатьма іншими компаніями. Позитивним є і той факт, що вже працюючі в Україні авіакомпанії планують розширюватися на великі міста України, зокрема на Дніпропетровськ, Одесу, Сімферополь та інші. Чого ж чекати далі і що зміниться на ринку авіаперевезень України?
Звичайно ж, інтерес з боку авіакомпаній до України говорить про підвищення інтересу до країни в цілому як з боку Європи, так і інших країн світу. А враховуючи, що мова йде не тільки про столицю, ймовірно, проявляється інтерес з боку бізнес-сегменту. При тому, що Україна перебуває в ситуації певної економічної нестабільності, це вселяє надії і перспективи. І, звичайно, у разі сприятливого розвитку це шанс для туристичної галузі України.
Що ж може статися в сервісі? Конкуренція завжди йде на користь клієнта. Боротьба між компаніями призводить до прагнення (часто вимушеного) запропонувати клієнтові найкраще за найвигіднішою ціною. І чим більше компаній зайде на ринок, тим вірогідніше підвищення якості сервісу. Особливо, якщо конкуренція буде простежуватися за схожими напрямками. Цілком можливо, що спочатку компанії будуть конкурувати за ціною, але все-таки дійдуть консенсусу між собою, щоб не вдаватися до політики демпінгу. Тим більше, що вихід на ринок завжди пов’язаний із значними інвестиційними вкладеннями, і вижити в умовах жорсткої цінової боротьби буде досить складно. Тому на зміну цінової конкуренції повинен прийти сервіс. Тут повинна розгорнутися боротьба по всіх напрямах, але головним стане формування лояльності у клієнтів. І якщо вибираючи туроператора для відпочинку, клієнти рідше з’ясовують, з якою саме компанією він полетить, то бізнес-сектор та індивідуальні мандрівники будуть мати можливість вибирати. Цілком ймовірно, що кількість самостійних мандрівників збільшиться. Адже все-таки присутній ще в Україні страх самостійних поїздок, без агентства. До того ж, у ряді випадків дійсно вигідніше звернутися в агентство. Але ось доступність квитків і грамотна комунікаційна політика авіакомпаній можуть допомогти розвинути напрямок індивідуальних подорожей та сформувати культуру туризму в Україні.
Також хочеться вірити, що прихід нових компаній в Україну призведе до підтримання у відповідному стані інфраструктури: аеропортів, готелів, доріг, громадського транспорту. І якщо на період Євро Україна змогла підготувати стадіони (хоч і одні з найдорожчих у Європі, але все ж), можливо, прийде і розуміння необхідності систематичної роботи в даному напрямку.
У будь-якому випадку процес інтеграції – це завжди шанс, яким можна скористатися і отримати додаткові конкурентні переваги, або ними скористається хтось інший. Це актуально як для бізнесу, так і для держави в цілому.
Антоніна Радзихівська
За матеріалами:
Діло
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас