Заборона зовнішньої реклами відбере у Києва 125 мільйонів гривень - експерт — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Заборона зовнішньої реклами відбере у Києва 125 мільйонів гривень - експерт

Казна та Політика
652
Ухвалення Верховною Радою законопроекту, що забороняє розміщення зовнішньої реклами на автошляхах України, може призвести до знищення ринку зовнішньої реклами.
Таку думку висловив виконавчий директор Асоціації зовнішньої реклами України (АЗРУ) Артем Біденко.
«Справа в тому, що реалізація закону на 90% знищить ринок зовнішньої реклами – щити нікуди прибирати вглиб доріг (у містах знаходяться, наприклад, будинки), і ніхто не буде це робити, оскільки це величезні інвестиції», – сказав Біденко.
Експерт додав, що в разі схвалення законопроекту конструкції вздовж доріг, на яких зараз розміщується зовнішня реклама, стануть непридатними.
«Ми просто зіткнемося з тим, що одномоментно вздовж доріг будуть покинуті тисячі конструкцій – вони будуть іржавіти і гнити, поки самі товариші-ініціатори подібних законопроектів своїм заразливим прикладом не покажуть, як можна навести лад на дорогах», – сказав Біденко.
Експерт не погодився з думкою автора законопроекту про те, що реклама підвищує аварійність на дорогах, через що і були запропоновані нові обмеження в сфері реклами. За його словами, реклама є частиною «білого шуму», тобто оцінюється водіями так само, як дерева, будинки і люди.
Біденко також звернув увагу, що зовнішня реклама приносить прибуток і її відсутність може позначитися на бюджеті міст.
«Тільки Київ у минулому році отримав 125 мільйонів гривень. Законопроект пропонує знищити галузь, а значить – і відібрати ці гроші у міст», – сказав експерт.
Експерт назвав ініціативу народного депутата популізмом і такою, яка замість наведення порядку на ринку зовнішньої реклами створить проблему середньому і малому бізнесу.
Нагадаємо, народний депутат від фракції «Партія регіонів» Антон Яценко зареєстрував законопроект, який регулює розміщення зовнішньої реклами на автомобільних дорогах України.
Депутат пропонує заборонити розміщення зовнішньої реклами за населеними пунктами на відстані менш ніж 10 метрів від краю проїжджої частини, на тротуарах і велосипедних доріжках, у межах смуги відведення автомобільних доріг загального користування, над проїжджою частиною і на розділових смугах і низку інших обмежень.
Раніше експерти у сфері реклами заявили про необхідність модернізації рекламної законодавчої бази, яка, ймовірно, спричинить зростання цін на зовнішню рекламу, що, у свою чергу, призведе до відходу з ринку дрібних операторів.
За матеріалами:
УНІАН
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас