Apple ввімкне iRadio — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Apple ввімкне iRadio

Технології&Авто
798
Apple уклала ліцензійну угоду з Warner Music і може через тиждень представити власний сервіс онлайн-радіо iRadio. Apple продовжує переговори з Universal Music, Sony/ATV Music Publishing і Sony Music – звукозаписні компанії хочуть отримувати більше відрахувань за музичний контент, тому що Apple має намір просувати свій сервіс на міжнародному рівні. Корпорація зацікавлена запустити iRadio якнайшвидше – в травні онлайн-радіо вже представив Google.
Корпорація Apple в неділю підписала ліцензійну угоду з Warner Music Group, за якою отримує права на дистрибуцію музики через власний сервіс онлайн-радіо iRadio, повідомляють джерела The Wall Street Journal.
Warner є третьою провідною компанією звукозапису у світі. За умовами операції, Apple буде направляти звукозаписній компанії приблизно 10% від рекламних доходів. Обсяг відрахувань в два рази більший, ніж платить провідний американський сервіс онлайн-радіо Pandora на користь звукозаписних компаній-партнерів. Pandora, кількість активних користувачів якого перевищує 70 млн осіб, направляє на адресу правовласників близько 4% рекламної виручки.
Угода з Warner Music означає, що Apple може представити власний сервіс онлайн-радіо вже 10 червня – в рамках Міжнародної конференції для розробників WWDC’13 у Сан-Франциско.
Представники Apple і Warner Music відмовилися від коментарів.
За неофіційною інформацією, Apple також близька до укладення угоди з музичним видавцем Sony/ATV Music Publishing. За даними джерел The Financial Times, перший контракт з Apple правовласник може укласти на тих же умовах, яких домоглася Warner Music, але в майбутньому Sony ATV хоче збільшити розмір відрахувань на свою користь. У прес-службі Sony ATV повідомили, що компанія сподівається, що Apple погодиться на початкову ставку, а від подальших коментарів відмовилися.
У травні Apple уклала угоду з Universal Music, за умовами якої отримала права на музичні записи, але не на видавничі права – компанії близькі до угоди по другій частині переговорів, кажуть джерела FT. В Apple є тиждень на те, щоб підписати угоду з Sony Music – другою за розміром у світі компанією звукозапису, з якою працюють в тому числі Daft Pank і Джастін Тімберлейк.
Про плани створення нового онлайн-радіо від Apple стало відомо на початку вересня 2012 року – коли корпорація почала переговори із звукозаписними компаніями. Тоді повідомлялося, що iRadio буде доступно через смартфони iPhone, планшетні комп’ютери iPad, комп’ютери Mac і, можливо, комп’ютери на базі операційної системи Windows від Microsoft.
За неофіційною інформацією, функціонал iRadio буде набагато ширшим, ніж у існуючих сервісів онлайн-радіо, таких як Pandora, Salcker і iHeartRadio.
Наприклад, сервіс від Apple зможе підключатися до медіаплеєра iTunes, де зберігається база композицій, що прослуховуються користувачем, і поставляти контент, який відповідатиме музичним вподобанням користувача. Почуті через iRadio треки можна буде купувати.
- Для цього буде передбачена спеціальна кнопка. За неофіційною інформацією, iRadio буде інтегрований з сервісом Apple iAd, який дозволять розробникам відображати рекламу в додатках.
Але навряд чи Apple запустить онлайн-радіо до того, як укладе угоду з усіма звукозаписними компаніями, з якими зараз ведуться переговори, зазначає WSJ. Переговори затягуються, оскільки Apple зацікавлена в тому, щоб просувати свій сервіс глобально, а звукозаписні компанії бачать у цьому додаткове джерело доходу і хочуть отримати більше відрахувань.
Apple посідає лідируючі позиції за кількістю скачувань музики користувачами з 2003 року. Запустивши власний iTunes Music Store, компанія стала найбільшим музичним рітейлером. Кількість акаунтів в iTunes становить більше 500 млн.
Сегмент потокової музики стає все більш конкурентним. У середині травня інтернет-концерн Google представив власний сервіс потокової музики All Access з функціями пошуку за композиціями, альбомами і виконавцями, відтворення музики в 22 різних жанрах і обміну треками з друзями. All Access також пропонує рекомендації музики на основі інформації про вподобання користувача, а також того, що слухають він і його друзі.
Анастасія Матвєєва
За матеріалами:
Газета.Ru
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас