Десятка найгірших авіакомпаній світу: "Міжнародні авіалінії України" - на 3 місці
Американський аналітичний портал новин Business Insider склав рейтинг найгірших авіакомпаній світу. У своєму аналізі видання спиралося на дані провідного оглядача авіапослуг Skytrax, оцінюючи компанії за такими критеріями, як комфорт салону, чистота і стан салону, якість їжі, рівень обслуговування та іншими.
У дослідженні брали участь тільки авіалінії, що пропонують можливість подорожувати економічним класом, відповідно в розрахунок бралися коментарі пасажирів, які подорожували цим класом.
1. “Туркменістанські авіалінії” (Turkmenistan Airlines)
Вони першими на всьому пострадянському просторі стали використовувати Боїнги, а на міжнародних рейсах працюють пілоти, які пройшли навчання в західних компаніях. Але це не врятувало перевізника від першого місця в антирейтингу. Авіакомпанія отримала дуже низькі оцінки від Skytrax в таких категоріях як “комфорт сидінь”; “розваги на борту”; “якість обслуговування”, “знання персоналом іноземних мов” і “чуйність персоналу”. Також клієнтів не влаштовує система реєстрації на рейс, і вони не рекомендували б ці авіалінії для подорожей з дітьми.
2. “Суданські авіалінії” (Sudan Airways)
Цей авіаперевізник отримав два бали з п’яти за зручність сидінь, але в інших категоріях, що стосуються рівня комфорту під час польоту, отримали не більше одиниці. Суданським авіалініям заборонені польоти над територією Євросоюзу, і вони займаються тільки польотами по Африці і на Близький Схід.
Претензії пасажирів: “якість обслуговування”; “незнання персоналом іноземних мов”, “допомога пасажирам з дітьми”. Крім того, клієнтів не влаштовує відсутність або якість наявних подушок, ковдр та рушників.
3. “Міжнародні авіалінії України” (Ukraine International Airlines)
Послугами цього перевізника колись користувався Іван Павло II під час візиту в Україну. І відгуки пасажирів про ці авіалінії відносно непогані. Низькі бали були отримані в категоріях “комфорт сидінь”, “чистота і стан салону”, “розваги під час польоту”, “якість їжі” і “рівень обслуговування”.
4. “Узбекистанські авіалінії” (Uzbekistan Airways)
Узбекистанські авіалінії існують з 1992 року, і з тих пір їх літаки тричі потрапляли в аварії, що призвели до загибелі людей. Всього в них загинуло 54 людини. Авіакомпанія отримала по одному балу за організацію реєстрації на рейс, чуйність персоналу, такі зручності на борту, як подушки і ковдри.
5. “Північнокорейські авіалінії” (Air Koryo)
Єдиний в КНДР авіаперевізник пропонує своїм пасажирам бадьорий музичний супровід – це здебільшого марші; скупчується в салоні водяна пара від кондиціонерів; страви, які в кращому випадку можна охарактеризувати як “їстівні”, якщо вірити пасажирам Air Koryo. При цьому клієнти відзначають доброзичливість персоналу і щедрі порції їжі. Тільки двом літакам авіакомпанії дозволений доступ в повітряний простір Євросоюзу.
6. “Болгарські авіалінії” (Bulgaria Air)
Авіакомпанія була заснована в 2002 році і має флот з 18 повітряних суден. Skytrax поставив авіалініям Болгарії два бали за якість обслуговування і володіння персоналом іноземними мовами. А також за пункт “подушки, рушники, ковдри”, що непокоїть всіх.
7. “Росія”
Авіакомпанія “Росія” виявилася єдиним російським представником у цьому антирейтингу. “Росія” нещодавно завершила програму модернізація, але поки вона не набула чинності, і компанія опинилася в цьому списку. Більшість літаків у її розпорядженні – це Ейрбас, але є Боїнги і вітчизняні літаки.
Низькі бали “Росія” отримала за розваги на борту і володіння персоналом іноземними мовами. Трохи краще – але теж невисоко – оцінили чуйність стюардів, комфорт подорожі з дітьми. Якість пропонованої їжі, журнали і газети на борту, а також горезвісні подушки і ковдри, теж не викликали ентузіазму.
8. Ісландський лоу-костер Iceland Express
Флот цієї крихітної авіакомпанії складається з двох Ейрбас A320s, а нещодавно її саму придбала інша ісландська компанія WOW air. Skytrax поставив ісландцям два бали за якість їжі і докоряє їх за недостатню присутність персоналу в салоні під час польоту. До того ж стюарди не надто охоче допомагають пасажирам при посадці.
9. “Авіалінії Таджикистану” (Tajik Air)
Ще один представник СНД – авіалінії Таджикистану. Останній раз пасажири цієї авіакомпанії гинули в 1997 році – тоді жертвами катастрофи стали 79 пасажирів і 6 з 7 членів екіпажу. Дві авіакатастрофи 1993 р. забрали життя більш ніж 120 людей. Цей авіаперевізник отримав “двійку” за комфорт салону і якість роботи персоналу.
10. “Сирійські арабські авіалінії” (Syrian Air)
У зв’язку з введеними Євросоюзом санкціями число польотів у цієї компанії різко скоротилося.
Через військовий конфлікт, що не припиняється в країні, страждає і авіасполучення. У 2012 році один з літаків Syrian Air зіткнувся в повітрі з військовим вертольотом. Літак благополучно приземлився, ніхто з 200 пасажирів не постраждав, а от вертоліт був повністю зруйнований.
Авіакомпанія отримала в середньому невисокі оцінки за комфорт і чистоту салону, а також пропоновану їжу.
За матеріалами: Інтерфакс
Поділитися новиною