Автосалони можуть залишитися без іномарок: імпортери відмовляються ввозити авто за новими цінами — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Автосалони можуть залишитися без іномарок: імпортери відмовляються ввозити авто за новими цінами

Технології&Авто
11326
Імпортери відмовляються завозити в Україну автомобілі з бензиновими двигунами за новими митами і переорієнтуються на “дизелі”.
“З 14 квітня нові імпортні автомобілі з двигунами 1-2,2 л в Україну не завозяться. Ми порадили імпортерам завезти на свої склади авто по максимуму до введення нових мит, щоб вистачило на кілька місяців. Так вони і зробили”, – заявив “Коментарям” генеральний директор Всеукраїнської Асоціації автоімпортерів і дилерів (ВААІД) Олег Назаренко.
Тим часом з українських автосалонів починають зникати автомобілі з бензиновими двигунами. Запаси машин за “старими” цінами закінчуються, а за “новими” не завозяться. І незрозуміло, чи будуть завозитися взагалі. Наприклад, в автосалоні Honda відзначили, що моделей їх популярної Honda Civic в базовій комплектації немає і не буде. Замовити цю модель теж поки не можна, тому що імпортер ще не вирішив, чи буде їх взагалі завозити в Україну після підвищення митних зборів.
Найкраще з наявністю в салонах моделей Ford, Volkswagen, Renault і Škoda. Тільки от хороший асортимент останньої марки авто зумовлений об’єктивними причинами. Справа в тому, що Škoda збирається в Україні за методом великовузлового складання. А значить, вона вважається фактично “українським” автомобілем, на які спецмита не поширюються.
“Попит на Škoda із загальним ажіотажем на автомобілі напередодні підвищення цін також був відчутний. Зараз ажіотаж спав, працюємо згідно з планом продажів. За майбутніми обсягами продажів очікуємо зростання, так як офіційна позиція нашого імпортера – ціни не підвищувати”, – розповідає бренд-менеджер в Україні міжнародного автомобільного холдингу “Атлант-М” Юлія Кажарська.
Варто відзначити, що зараз в країні з’явився новий тренд авторинку: на зміну “бензину” приходять “дизелі”. На них нові мита не поширюються, і ці машини дорожчати в роздробі не будуть.
“У зв’язку з введенням спецмита Renault в Україні розширила кількість дизельних версій. Наприклад, популярних моделей Logan, Sandero і Duster”, – констатує голова правління Renault в Україні Ян Птачек.
І цієї стратегії почнуть зараз дотримуватися більшість імпортерів.
“У майбутньому, можливо, ми будемо робити основний наголос на автомобілі з дизельними двигунами і бензиновими, розмір яких не підпадає під дію нових мит”, – повідомив генеральний директор компанії “Ніссан Мотор Україна” Андрій Нестеренко.
Неприємно те, що введення спецмита автоматично підвищило ціни на нові іномарки. Багато автодилерів підняли їх навіть на авто, завезені в Україну ще до 14 квітня, щоб компенсувати в майбутньому свої втрати від неминучого спаду продажів.
“З 15 квітня ми також підняли ціни на наші автомобілі. Дане підвищення було незначним і не компенсує впливу мит на бізнес компанії. Це тимчасовий захід. Поступово ми будемо підвищувати ціни на наші автомобілі, щоб повністю компенсувати вплив спецмита”, – розповідає Нестеренко.
За матеріалами:
Коментарі
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас