544
Херсонський суднобудівний завод спустив на воду 2-й повнокомплектний танкер за замовленням мальтійської компанії
ВАТ “Херсонський суднобудівний завод” (ХСЗ), що входить до складу суднобудівного напрямку компанії “Смарт-холдинг” (Київ) – Smart Maritime Group, спустив на воду танкер проекту RST27 “SVL Лоялті”, який є другим судном серії танкерів, що будуються за замовленням групи компаній SVL (Мальта).
Як повідомляється в прес-релізі заводу в п’ятницю, загальна вартість контракту складає більше $50 млн.
Судно призначене для морського і змішаного (“річка-море”) транспортування сирої нафти і нафтопродуктів, зокрема бензину, без обмеження по температурі спалаху, із забезпеченням перевезення вантажу з підтримкою температури 60°С. Забезпечується одночасне перевезення двох сортів вантажу.
Співвласник компанії SVL Артемій Осіпьян подякував колективу заводу за високу якість виконання суднобудівних робіт.
“Якісне виконання нашим підприємством замовлення на будівництво серії танкерів проекту RST 27 з випередженням контрактних термінів дає впевненість в отриманні нових масштабних контрактів. Вже найближчим часом ми розраховуємо значно розширити наш портфель. При цьому повнокомплектне суднобудування залишається пріоритетним напрямком діяльності підприємства”, – зазначив генеральний директор ХСЗ Олег Федак на урочистостях з приводу спуску судна.
Контракт на будівництво трьох повнокомплектних танкерів “ріка-море” підписано ХСЗ і SVL в 2011 році. Головне судно проекту RST27 “SVL Ліберті” було передано замовнику 22 березня 2013 р. Ступінь готовності третього судна серії на початок травня поточного року становив 80,6%. Повністю виконання контракту передбачається завершити в 2013 році.
Проект розроблений Морським інженерним бюро (МІБ, Одеса). Габаритна довжина судна – 140,85 м, ширина – 16,86 м, висота борту – 6 м. Місткість шести вантажних танків і двох відстійних танків – 8100 куб. м, дедвейт в морі – 6980 тонн при осадці 4,20 м, в річці при осіданні 3,60 м – 5378 тонн, швидкість в експлуатації – 10 вузлів.
При проектуванні танкера враховані спеціальні вимоги нафтових компаній, а також дотримані додаткові екологічні обмеження класу Російського морського Регістру судноплавства “ЕКО Проект” (ECO-S). Танкери відповідають габаритам Волго-Донського судноплавного каналу і Волго-Балтійського шляху. Судна також повністю відповідають новим міжнародним вимогам.
Херсонський суднобудівний завод заснований в 1951 році. За останні сім років на підприємстві були побудовані і передані замовникам 37 суден, в числі яких – судна постачання бурових платформ: якореукладчики і рефрижераторні судна, річкові танкери, залізничні пороми, повнокомплектні суховантажні судна типу “Челсі” та ін.
У будівництві знаходяться два судна, на модернізації – чотири, в ремонті – 11.
ХСЗ володіє 90,25% акцій ДАХК “Чорноморський суднобудівний завод” (ЧСЗ, Миколаїв). Обидва підприємства входять до складу суднобудівного субхолдингу Smart Maritime Group (SMG) групи “Смарт-холдинг”, власником якої є бізнесмен Вадим Новинський.
Статутний капітал ХСЗ становить 125,2 млн грн.
За матеріалами: Інтерфакс-Україна
Поділитися новиною