Ernst&Young: Україна на третьому місці в Європі по корупції в бізнесі — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Ernst&Young: Україна на третьому місці в Європі по корупції в бізнесі

Кримінал
1136
Хабарництво залишається серйозною проблемою для європейської економіки. 39% менеджерів визнали, що корупція є типовим явищем для їхньої країни. Про це свідчать дані дослідження консалтингової компанії Ernst&Young.
Пальму першості в цьому сумному рейтингу впевнено утримують бізнесмени Словенії. 96% менеджерів у ній вважають підкуп буденною справою. На другому місці серед європейських країн виявилася Хорватія (90%). Україна перебуває на третій сходинці корумпованості. 85% українських менеджерів визнають, що без хабара в країні не обійтися.
Не набагато краща ситуація в Словаччині, Греції, Сербії і Росії. Більше 80% респондентів вказують на поширену в їхніх країнах корупцію. Таким чином, всі ці держави за глибиною корумпованості економіки знаходяться майже на одному рівні з Кенією (94%) і Нігерією (89%).
Найменш поширена корупція у Швейцарії. Тут лише 10% менеджерів зазначили, що хабарництво грає роль в їхньому економічному житті. Не терплять хабарників також у Скандинавії. Про корупцію говорять лише 12% бізнесменів у Фінляндії та Швеції і 17% норвезьких бізнесменів. Німеччина з її 30% опинилася на середньостатистичних позиціях за рівнем корумпованості в європейській економіці.
У багатьох європейських країнах ситуація загострилася внаслідок економічної кризи, пояснив Штефан Гайснер з компанії Ernst & Young. За його словами, в багатьох країнах, незважаючи на кризу, підприємці знаходяться під тиском, щоб представити чудові економічні показники. Тому багато хто з менеджерів не стримується перед тим, щоб домогтися покращення результатів з допомогою сумнівних методів.
Працівники фірм, як правило, не мають особистої вигоди від того, коли за допомогою хабарів намагаються покращити становище компанії. Однак, як застерігає Гайснер, таким чином вони роблять “ведмежу послугу” своєму підприємству. “Корупційні скандали можуть загрожувати подальшому існуванню фірми”, – каже експерт. На його думку, компанії повинні не тільки на словах боротися з корупцією. Фірми, зазначив Гайснер, повинні ввести чіткі внутрішні антикорупційні правила і постійно контролювати їхнє дотримання.
За матеріалами:
Deutsche Welle
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас