Фінансування дорожньої галузі необхідно збільшити до 40 млрд грн щорічно - Вілкул — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Фінансування дорожньої галузі необхідно збільшити до 40 млрд грн щорічно - Вілкул

Казна та Політика
861
Реформування системи Державного агентства автомобільних доріг України (“Укравтодор”) має супроводжуватися збільшенням фінансування на утримання, ремонт і будівництво доріг з передбачених у держбюджеті-2012 16,9 млрд грн до 40 млрд грн на рік.
Про це повідомила прес-служба Міністерства інфраструктури України з посиланням на думку віце-прем’єр-міністра Олександра Вілкула.
Він також відзначив важливість реформування “Укравтодору”. “Неефективно, коли планування, функції замовника, контроль, а часто і виконання робіт зосереджені в одному відомстві. Потрібна нова система”, – сказав О.Вілкул.
Він вважає, що функцію стратегічного планування розвитку дорожнього господарства необхідно закріпити за Мінінфраструктури, контроль над якістю доріг – за Укртрансінспекцією, а “Укравтодор” буде виступати тільки замовником робіт на дорогах державного значення, яких в країні – 52 тис. км.
Водночас, за його словами, 117,7 тис. км доріг місцевого значення разом із фінансуванням віце-прем’єр-міністр пропонує передати до сфери облдержадміністрацій та особисто їх розділів, щоб персоніфікувати відповідальність.
Як повідомлялося в березні з посиланням на міністра інфраструктури Володимира Козака, Україна планує розподілити функції управління дорожнім господарством між Міністерством інфраструктури, “Укравтодором” і Укртрансінспекцією.
“Тобто, будуть розподілені функції між міністерством, яке визначатиме стратегію розвитку та першочергові напрямки, які потребують відпрацювання, і “Укравтодором”, який їх буде виконувати безпосередньо, тобто брати участь в організації виробництва і будівництві доріг загального користування, та наземною інспекцією, яка контролюватиме якість виконання дорожніх робіт”, – зазначив тоді міністр.
Раніше прем’єр-міністр Микола Азаров доручив почати розробку практичних механізмів використання державно-приватного партнерства та концесії в будівництві автомагістралей, прискорити створення довгострокової програми будівництва автошляхів з чітко визначеними пріоритетами, етапами, сучасними вимогами до класу і якості, а також з розрахунками ресурсного забезпечення такого будівництва.
За матеріалами:
Інтерфакс-Україна
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас