1270
Adobe кардинально змінює систему продажів своєї продукції
— Технології&Авто
На конференції Adobe Max, що проходить в США, компанія, яка завжди акуратно ставилася до продуктової політики, заявила, що повністю змінює систему ціноутворення. Adobe відмовляється від так званих коробкових ліцензій з “вічним” терміном дії і впроваджує для всіх своїх продуктів ліцензування за передплатою. Тобто на певний термін, який найчастіше становить 1 місяць. У Adobe кажуть, що для “переважної більшості” користувачів така система підходить краще.
Компанія завжди йшла еволюційним, а не революційним шляхом розвитку. Так, флагманський продукт Adobe – набір Creative Suite – був представлений 11 років тому і відтоді Adobe плавно розвивала даний набір, зберігаючи його цінову політику на одному і тому ж рівні.
В Adobe кажуть, що для набору Creative Suite 6 ще буде можна купити “коробкові” ліцензії, а от для всіх наступних версій продуктів будуть працювати тільки обмежені за часом ліцензії. Як і для коробкових ліцензій, оновлена політика компанії передбачає кілька різних варіантів передплати: нові користувачі можуть купити підписку за 50 доларів на місяць (за умови оплати за рік відразу), або за 75 доларів у разі помісячної оплати. За ці гроші компанія не тільки надасть доступ до софту, але і дасть 20 Гб простору в рамках сервісу Adobe Edge. Користувачі нинішніх продуктів Creative Suite 3-6 можуть підписатися на нові ліцензії за 20-30 доларів на місяць (залежно від використовуваної версії). Крім того, для приватних осіб ліцензія дозволяє використовувати куплений софт на двох різних комп’ютерах.
Якщо користувачу потрібнен якийсь один додаток, наприклад Photoshop, то він може отримати його за 20 доларів на місяць (при оплаті за рік) або за 30 доларів на місяць при місячній оплаті. Також у Adobe є спеціальні умови передплати для освітніх закладів.
Якщо підрахувати, що термін використання програмного забезпечення становить, як правило, 2-3 роки, то виходить, що нова схема ліцензування виявляється більш вигідною, ніж “вічна” ліцензія. Якщо виходити з того, що користувач купує кожну нову версію, то економія виходить відчутною. Наприклад, повна версія Adobe Photoshop CS6 коштує для США 699 доларів, проте нова схема ліцензування по 20 доларів на місяць веде до того, що за два роки користувач платить всього 480 доларів. У випадку з версією Creative Suite Master Collection, яка продавалася за 2599 доларів, економія може скласти вже 1200 доларів (звичайно, якщо припустити, що користувач працює з усіма додатками Master Collection і постійно розщедрюється на нові версії набору).
Тим же, хто не звик оновлюватися на нові версії, нова схема буде дещо більш витратною, але з іншого боку вона дозволить працювати з новими розробками, або вона дозволяє як завгодно довго використовувати нинішні версії, уникаючи нового ліцензування доти, поки обладнання й операційна система підтримують дані версії.
Так чи інакше, але в Adobe кажуть, що нова схема помісячної оплати більш зручна як для користувачів, так і для компанії. Для самої компанії вона дозволяє гарантувати стабільність надходження платежів на тлі нестабільного ринку, тоді як користувачі будуть позбавлені необхідності разових великих плат. В Adobe кажуть, що вперше схема переходу на нове ліцензування виникла ще пару років тому, але досі компанія оцінювала доцільність подібного переходу. “Ми розуміємо, що для деяких користувачів це буде складний перехід, але в довгостроковій перспективі він все одно виявляється корисним”, – говорить Скотт Морріс, старший директор з маркетингу Adobe Creative Cloud.
За матеріалами: cybersecurity.ru
Поділитися новиною