Перший серійний Ан-158, збудований в Україні, переданий кубинській Cubana de Aviacion — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Перший серійний Ан-158, збудований в Україні, переданий кубинській Cubana de Aviacion

Казна та Політика
877
Перший серійний регіональний реактивний пасажирський літак нового покоління Ан-158, побудований на потужностях ДП “Антонов” (Київ), переданий кубинській авіакомпанії Cubana de Aviacion.
Церемонія передачі авіалайнера пройшла в четвер у Києві за участю прем’єр-міністра України Миколи Азарова.
“Я дуже радий, що ми сьогодні відкриваємо серійний випуск літака Ан-158, а це означає, що авіабудування в Україні відроджується”, – сказав він, виступаючи на церемонії передачі нового пасажирського літака Ан-158 представнику Куби в четвер на території Державного підприємства “Антонов” у Києві.
Виготовлення літака забезпечено в рамках укладеного у 2011 році ДП “Антонов” і російською лізинговою компанією “Іллюшин фінанс Ко” (ІФК) контракту.
Згідно з контрактом, до кінця року для кубинської авіакомпанії планується зібрати в Україні ще два Ан-158, ще три літаки – у 2014 році.
Восени 2012 року на ДП “Антонов” пройшли теоретичну, практичну і тренажерну підготовку 10 представників льотного та інженерно-технічного складу кубинської авіакомпанії.
Ан-158 входить в сімейство нових регіональних реактивних літаків нового покоління Ан-148/148/168 і призначений для перевезення 99 пасажирів на відстань 2500 км, серійне виробництво літака налагоджено на потужностях у Києві.
Літак оснащений двигуном Д-436-148, розробки ДП “Івченко-Прогрес”, що відповідає сучасним і перспективним нормам за шумом та емісією, і випускається ВАТ “Мотор Січ” (обидва Запоріжжя). За бажанням замовника, можливе оснащення літака двигунами західного виробництва.
Ан-148-100 – регіональний реактивний пасажирський літак нового покоління, призначений для перевезення 68-85 пасажирів на відстань 2000-4400 км. Програма Ан-148 реалізується в широкій міжнародній кооперації, за участю 214 компаній з 14 країн світу. Серійними виробниками літака виступають філія ДП “Антонов” “Серійний завод Антонов” (Київ) і ВАТВАЛТ” (Воронеж, РФ). Експлуатація Ан-148 розпочата в 2009 році. Першими експлуатантами літака виступили український “АероСвіт” і російська ГТК “Росія”. Сьогодні 16 літаків сімейства працюють у складі шести авіакомпаній трьох країн світу, вони вже освоїли близько 70 внутрішніх маршрутів України та Росії, виконують польоти в понад 40 країн світу, середньомісячний наліт літака досяг 320 годин, перевезено понад 1,5 млн. людей.
За оцінками російської “ІФК”, що просуває літаки на ринок, потреба ринку в літаках сімейства Ан-148/158/168 до 2025 року оцінюється не менш ніж у 400 машин. Портфель замовлень на літаки сімейства оцінюється в понад 130 літаків.
За матеріалами:
Інтерфакс-Україна
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас