879
Перший серійний Ан-158, збудований в Україні, переданий кубинській Cubana de Aviacion
— Казна та Політика
Перший серійний регіональний реактивний пасажирський літак нового покоління Ан-158, побудований на потужностях ДП “Антонов” (Київ), переданий кубинській авіакомпанії Cubana de Aviacion.
Церемонія передачі авіалайнера пройшла в четвер у Києві за участю прем’єр-міністра України Миколи Азарова.
“Я дуже радий, що ми сьогодні відкриваємо серійний випуск літака Ан-158, а це означає, що авіабудування в Україні відроджується”, – сказав він, виступаючи на церемонії передачі нового пасажирського літака Ан-158 представнику Куби в четвер на території Державного підприємства “Антонов” у Києві.
Виготовлення літака забезпечено в рамках укладеного у 2011 році ДП “Антонов” і російською лізинговою компанією “Іллюшин фінанс Ко” (ІФК) контракту.
Згідно з контрактом, до кінця року для кубинської авіакомпанії планується зібрати в Україні ще два Ан-158, ще три літаки – у 2014 році.
Восени 2012 року на ДП “Антонов” пройшли теоретичну, практичну і тренажерну підготовку 10 представників льотного та інженерно-технічного складу кубинської авіакомпанії.
Ан-158 входить в сімейство нових регіональних реактивних літаків нового покоління Ан-148/148/168 і призначений для перевезення 99 пасажирів на відстань 2500 км, серійне виробництво літака налагоджено на потужностях у Києві.
Літак оснащений двигуном Д-436-148, розробки ДП “Івченко-Прогрес”, що відповідає сучасним і перспективним нормам за шумом та емісією, і випускається ВАТ “Мотор Січ” (обидва Запоріжжя). За бажанням замовника, можливе оснащення літака двигунами західного виробництва.
Ан-148-100 – регіональний реактивний пасажирський літак нового покоління, призначений для перевезення 68-85 пасажирів на відстань 2000-4400 км. Програма Ан-148 реалізується в широкій міжнародній кооперації, за участю 214 компаній з 14 країн світу. Серійними виробниками літака виступають філія ДП “Антонов” “Серійний завод Антонов” (Київ) і ВАТ “ВАЛТ” (Воронеж, РФ). Експлуатація Ан-148 розпочата в 2009 році. Першими експлуатантами літака виступили український “АероСвіт” і російська ГТК “Росія”. Сьогодні 16 літаків сімейства працюють у складі шести авіакомпаній трьох країн світу, вони вже освоїли близько 70 внутрішніх маршрутів України та Росії, виконують польоти в понад 40 країн світу, середньомісячний наліт літака досяг 320 годин, перевезено понад 1,5 млн. людей.
За оцінками російської “ІФК”, що просуває літаки на ринок, потреба ринку в літаках сімейства Ан-148/158/168 до 2025 року оцінюється не менш ніж у 400 машин. Портфель замовлень на літаки сімейства оцінюється в понад 130 літаків.
За матеріалами: Інтерфакс-Україна
Поділитися новиною
Також за темою
Експорт ІТ-послуг у серпні знизився, але перевищив минулорічний рівень
Чотири країни ЄС витратили на газ із рф більше, ніж на допомогу Україні
Середня зарплата для розрахунку пенсій знижується другий місяць поспіль
Зеленський підписав закон про гуманітарні авто
Україна отримала $133 млн від Світового банку
У МВФ назвали умови для нової програми з Україною