697
Yahoo! вбудовується в iPhone
Корпорація Apple і Yahoo! ведуть переговори про збільшення кількості новинного та спортивного контенту в операційній системі iOS
Yahoo! знайшла резерв для зростання бізнесу – це власники iPhone і iPad. В операційну систему гаджетів можуть бути впроваджені новинні і спортивні сервіси, що генерують значну частку контенту. Для Apple це можливість послабити залежність від сервісів головного конкурента – Google. Про встановлення пошуковика Yahoo! за замовчуванням в пристроях Apple сторони навряд чи домовляться: він не такий гарний, як Google, вважають експерти.
Yahoo! знайшла спосіб збільшити відвідуваність своїх ресурсів – за рахунок користувачів iPhone і iPad. Пошуковик веде переговори з корпорацією Apple про збільшення новинного та спортивного контенту в операційній системі iOS, пише The Wall Street Journal з посиланням на джерела, знайомі з перебігом переговорів.
Apple вже використовує дані Yahoo! finance (фінанси) і Yahoo! weather (погода), встановлюючи однойменні програми на iOS, але корпорація планує збільшити кількість контенту, одержуваного від пошукової компанії. Торік пошук від Yahoo! був впроваджений у голосовий помічник Siri, який працює в iOS. Компанії обговорюють можливість подальшої співпраці щодо Siri.
Також Apple може встановити пошукову систему Yahoo! за замовчуванням на свої пристрої, говорять джерела. Така практика вже є: Microsoft, який має власну пошукову систему Bing, з недавнього часу використовує в ній результати пошуку від Yahoo!.
Угоди між Apple і Yahoo! неминучі, говорять джерела. На яких умовах дві технологічні платформи будуть співпрацювати – поки невідомо, але компанії можуть укласти договори для кожного з сервісів окремо.
Представники Apple і Yahoo! відмовилися від коментарів.
Співпраця з Apple для Yahoo! допоможе послабити залежність каліфорнійської корпорації від мобільних сервісів конкурента Google. Apple робить спроби піти від Google-додатків ще з минулого року: влітку компанії не стали продовжувати контракт на постачання картографічних додатків Google.Maps для пристроїв Apple. Корпорація Тіма Кука розробила власні карти, які стали доступні користувачам в оновленому програмному забезпеченні iOS 6.
Але користувачі не оцінили карти Apple: практично відразу ж після їх запуску з’ясувалося, що карти плутають вулиці, іноді навіть невеликі міста, а зображення розпливаються.
Кук публічно вибачився за провал сервісу, пообіцяв виправити додаток і запропонував тимчасово використовувати карти з MapQuest і Waze, що продаються в AppStore, або навіть продукти конкурентів – Google.Maps або Nokia Maps. За підсумками розгляду з компанії був звільнений головний розробник картографічного сервісу Річард Вільямсон, а сама Apple придбала стартап WifiSLAM, який займається розробками технологій GPS-навігації у закритих приміщеннях.
Співпраця Apple з Yahoo! в сфері інформаційного контенту не випадкова. Голова Yahoo! Маріса Майєр, яка була призначена на цю посаду в липні 2012 року, до цього обіймала посаду віце-президента Google. Вона брала безпосередню участь у розробці дизайну першої сторінки сайту, а також працювала над створенням розділів Google News, Gmail, Images і так далі. В останні роки вона керувала розвитком споживчих продуктів у Google, але в 2011 році залишила посаду. Тоді компанію очолив Ларрі Пейдж.
До 2000 року саме Yahoo! була провідним пошуковиком у світі, але потім поступилася позицією Google. Зараз Yahoo! працює над удосконаленням існуючих сервісів. В кінці року вона випустила новий поштовий додаток для смартфонів iPhone на базі мобільної операційної системи iOS, а також оновила додаток для пристроїв на Android від Google і запустила програму для нової Windows 8 від Microsoft.
Yahoo! необхідно зосередитися на мобільних сервісах, що має збільшити дохід від мобільної реклами, поштового сервісу компанії і збільшити популярність сторінки новин сайту. «Звичайно, зростання буде не швидким, але впевненим. Знадобиться кілька років, щоб вивести компанію з кризи», – говорила раніше Майєр.
Але партнерство з Apple навряд чи допоможе компанії Yahoo! збільшити доходи від мобільної реклами, скептичний аналітик BGC Partners Колін Гілліс. «Співпраця матиме мінімальний вплив на доходи і не вирішить всіх проблем, з якими стикається Yahoo!», – говорить він. Apple або покаже хороший продукт за результатами співпраці з Yahoo!, або знову створить погані послуги, що розчаровують користувачів, вважає Гілліс.
Yahoo! навряд чи стане пошуковою системою в iOS за замовчуванням, так як саме цієї угоди компаніям буде досягти найскладніше, вказує експерт Еapscape Сез Фіджеральд. «Apple доведеться заплатити від $500 млн до $1 млрд для того, щоб зробити Yahoo! пошуковою системою за замовчуванням. Крім того, пошукова система Yahoo! не така хороша, як Google, що може викликати певні проблеми», – говорить він.
Катерина Бризгалова
За матеріалами: Газета.Ru
Поділитися новиною