1172
Складено рейтинг найбільш шанованих компаній світу
— Фондовий ринок
BMW, The Walt Disney Company, Rolex, і Google отримали найвищі оцінки за результатами найбільшого в світі дослідження корпоративної репутації – рейтингу найбільш шанованих компаній Reputation Institute.
Як повідомили укладачі рейтингу, результати опитування 55 тисяч споживачів на 15 світових ринках, яке проводиться за методикою Reputation Institute – Global RepTrak 100, доводить, що підвищення репутації компанії на 5 пунктів веде до зростання прихильності споживачів на 7%.
До десятки кращих також увійшли Daimler, Sony, Microsoft, Canon, Nestle і Lego Group. З одинадцятого по двадцяте місце розмістилися Intel, Apple, Volkswagen, Adidas Group, Johnson & Johnson, Samsung Electronics, L’Oreal, Nike, Colgate-Palmolive та Philips Electronics.
Цікаво, що автовиробник BMW – єдина компанія, яка входить до п’ятірки кращих серед всіх семи репутаційних номінацій. При цьому Nestle увійшла до десятки кращих вперше, а Apple вибула і з цього списку, опустившись з п’ятого місця на 12-е.
Результати опитування показали також, що споживачі на 55% менше віддають перевагу іноземним компаніям. 53% менеджерів вищого рівня впевнені, що репутація піднімає продаж/заробіток, в той час як 63% менеджерів вищого рівня очікують підвищення впливу репутаційного менеджменту на прийняття рішень вже в наступні 2-3 роки.
“Кращі компанії в світі систематично працюють над своєю репутацією. Репутація є цілком інтегрованою частиною в стратегіях розвитку цих компаній, які бачать у цьому реальну вигоду для їхнього бізнесу”, – коментує Олег Кершис, директор компанії Reputation Capital Group, представника Reputation Institute в Україні.

Ідею економічний впливу репутації на успіх компанії розділяють 313 лідерів бізнесу, які брали участь у дослідженні з репутаційного лідерства в 2013 році. 60% учасників бачать чіткий вплив репутації компанії на лояльність споживача, прибуток і розмір ринку.
Примітно, що, як пояснюють експерти, тільки 20% з них схильні до застосування сучасних процесів управління і схем запобігання репутаційним ризикам для своєї компанії.
“Компанії визнали переваги розвитку репутації, але тепер для багатьох із них з’являються нові випробування, які вони ще не готові долати. Насамперед, основною проблемою є нездатність структурованого інтегрування репутаційно орієнтованої схеми розвитку компаній, що ускладнює отримання прихильності клієнтів, зростання продажів і додаткового простору на ринках”, – сказав Ніколас Джордж Тред, виконавчий партнер Reputation Institute.
За матеріалами: Корреспондент.net
Поділитися новиною