213
Японська концепція маркетингу
Японська концепція маркетингу – концепція, основний принцип якої – врахування побажань, запитів споживача без критики, розгляд їх виробником як своїх власних; головне гасло: «Нехай за себе говорять товари і послуги» – замість американського гасла: «Хай говорять продавці».
При підготовці словника використовувалася інформація з відкритих джерел в інтернеті
За матеріалами: Finance.ua
Поділитися новиною
Також за темою
Запасатися ліхтариками та павербанками: українцям дали пораду на осінь-зиму
В Києві зʼявилось представництво компанії Джеффа Безоса
Ринок оренди активізується: яка ціна по регіонах та в столиці 1-кім. квартири
Банки, енергетика та платіжні системи: ЄС готує нові санкції проти росії
Золото досягло рекордного рівня понад 3600 доларів за унцію
Зросли на 100 млрд грн: сума вкладів українців у банках (інфографіка)