214
Японська концепція маркетингу
Японська концепція маркетингу – концепція, основний принцип якої – врахування побажань, запитів споживача без критики, розгляд їх виробником як своїх власних; головне гасло: «Нехай за себе говорять товари і послуги» – замість американського гасла: «Хай говорять продавці».
При підготовці словника використовувалася інформація з відкритих джерел в інтернеті
За матеріалами: Finance.ua
Поділитися новиною
Також за темою
Meta представила смартокуляри Ray-Ban Display з екраном і браслетом керування
Австралія знизила ціну на російську нафту та запровадила нові санкції проти «тіньового флоту» рф
За сім років кількість пенсіонерів в Україні зменшилася на мільйон
Україні треба $45,5 млрд допомоги для покриття дефіциту бюджету
ТОП-7 помилок, які псують співбесіду
Як повернути частину витрат за навчання