831
Влада посилить контроль за маршрутками в Києві - в них будуть анонімно їздити ревізори
Перевізникам заборонили палити, вмикати музику на великій гучності і зобов’язали видавати квитки.
Столична влада збирається посилити контроль за маршрутками, попереджаючи, що за порушення правил перевезень будуть позбавляти компанії ліцензій. Щоб проконтролювати роботу водіїв, в маршрутках будуть анонімно їздити ревізори.
Закликають чиновники бути пильними і киян. Їх просять повідомляти на гарячу лінію про всі порушення (телефон довіри повинен бути в кожній маршрутці) або на call-центр КМДА: 15-51. У заявах потрібно вказати точний час поїздки, номер автобуса та маршруту та обов’язково дані пасажира, адже анонімки не розглядаються.
«Водії маршруток часто не зупиняються на вимогу пасажирів, а роблять це на зупинках для автобусів або тролейбусів, чим створюють величезні затори на вузьких вулицях, особливо біля станцій метро. До того ж у більшості маршруток немає кондукторів, а це – пряме порушення умов перевезень. Якщо такі приклади є, давайте цих перевізників карати – позбавляти права працювати на маршруті», – заявив заступник директора Департаменту транспортної інфраструктури КМДА Іван Шпильовий. За його словами, кожен водій повинен видавати квитки, дотримуватися графіка руху, зупинятися на вимогу в дозволених місцях. Крім того, перевізникам заборонено курити, голосно слухати музику та обладнувати «буси» додатковими сидіннями в кінці або на початку салону, а це в маршрутках трапляється дуже часто. За порушення департамент обіцяє розривати договір з перевізником і оголошувати конкурс для визначення нового.
Компанії-перевізники наявність порушень пояснюють, як це вже прийнято, відсутністю грошей. «Так, у салонах маршруток повинні працювати кондуктори, і брати гроші в дорозі водій не має права, але кондуктору потрібно платити гідну зарплату, а та, що ми можемо їм дати, – мізерна, і для цього потрібно піднімати плату за проїзд (місто, ймовірно, зробити це напередодні виборів не дозволить. – Авт.). Часто на порушення водіїв провокують самі пасажири, коли сунуть гроші і вимагають здачу прямо на ходу», – сказав нам голова Асоціації перевізників Києва Валерій Липецький.
Водії нарікають на завантаженість роботою. «Немає часу зупинитися на перекур. Графік ж зіб’ється. А замість кондуктора в мене дочка сидить, так що з цим – порядок», – говорить нам водій Петро. Деякі, і правда, намагаються працювати за правилами. Наприклад, маршрутка «6+27», яка прямує від Індустріального мосту до площі Шевченка, навіть обладнана гучномовцем, по якому оголошуються назви зупинок. Але така сумлінність – виняток, а з маршрутками все частіше трапляються неприємні історії. Днями у Дніпровському районі ДАІ затримала водія мікроавтобуса «Богдан», який рухався «не надто впевнено» по дорозі. Виявилося, що він прямо під час роботи курив у салоні марихуану.
Крім того, з початку місяця частину маршруток зняли з їхніх рейсів, замінивши тролейбусами та автобусами. На Лівому березі столиці вже замінили 12 маршруток на вісім великих автобусів на маршруті №46 (вул. Микитенка – ст. м. «Лівобережна»). Додаткові автобуси пустили на лінії №33 та №81, від станції метро «Лісова» до пр-ту Лісовий і вул. Волкова. Прибрати хочуть і маршрутки-дублі на Виноградарі та Оболоні, наситивши їх місткими автобусами і тролейбусами. Щоправда, коли це станеться – незрозуміло, оскільки грошей на нові машини в міському бюджеті немає. На початку березня Київрада дала свою згоду на отримання кредиту для закупівлі нових 120 тролейбусів вітчизняного виробництва.
За матеріалами: Сьогодні
Поділитися новиною
Також за темою
Штучний інтелект майже не вплинув на ринок праці — дослідження
Швеція планує запустити офлайн-платежі банківськими картками для товарів першої необхідності
Lamborghini показала концепт футуристичного суперкара Manifesto (фото)
BYD обігнала Tesla за кількістю проданих електромобілів
Названо найкрутіші гаджети 2025 року (фото)
Dacia готує дешевий міні-електрокар вартістю до 15 тис. євро (фото)