831
Влада посилить контроль за маршрутками в Києві - в них будуть анонімно їздити ревізори
Перевізникам заборонили палити, вмикати музику на великій гучності і зобов’язали видавати квитки.
Столична влада збирається посилити контроль за маршрутками, попереджаючи, що за порушення правил перевезень будуть позбавляти компанії ліцензій. Щоб проконтролювати роботу водіїв, в маршрутках будуть анонімно їздити ревізори.
Закликають чиновники бути пильними і киян. Їх просять повідомляти на гарячу лінію про всі порушення (телефон довіри повинен бути в кожній маршрутці) або на call-центр КМДА: 15-51. У заявах потрібно вказати точний час поїздки, номер автобуса та маршруту та обов’язково дані пасажира, адже анонімки не розглядаються.
«Водії маршруток часто не зупиняються на вимогу пасажирів, а роблять це на зупинках для автобусів або тролейбусів, чим створюють величезні затори на вузьких вулицях, особливо біля станцій метро. До того ж у більшості маршруток немає кондукторів, а це – пряме порушення умов перевезень. Якщо такі приклади є, давайте цих перевізників карати – позбавляти права працювати на маршруті», – заявив заступник директора Департаменту транспортної інфраструктури КМДА Іван Шпильовий. За його словами, кожен водій повинен видавати квитки, дотримуватися графіка руху, зупинятися на вимогу в дозволених місцях. Крім того, перевізникам заборонено курити, голосно слухати музику та обладнувати «буси» додатковими сидіннями в кінці або на початку салону, а це в маршрутках трапляється дуже часто. За порушення департамент обіцяє розривати договір з перевізником і оголошувати конкурс для визначення нового.
Компанії-перевізники наявність порушень пояснюють, як це вже прийнято, відсутністю грошей. «Так, у салонах маршруток повинні працювати кондуктори, і брати гроші в дорозі водій не має права, але кондуктору потрібно платити гідну зарплату, а та, що ми можемо їм дати, – мізерна, і для цього потрібно піднімати плату за проїзд (місто, ймовірно, зробити це напередодні виборів не дозволить. – Авт.). Часто на порушення водіїв провокують самі пасажири, коли сунуть гроші і вимагають здачу прямо на ходу», – сказав нам голова Асоціації перевізників Києва Валерій Липецький.
Водії нарікають на завантаженість роботою. «Немає часу зупинитися на перекур. Графік ж зіб’ється. А замість кондуктора в мене дочка сидить, так що з цим – порядок», – говорить нам водій Петро. Деякі, і правда, намагаються працювати за правилами. Наприклад, маршрутка «6+27», яка прямує від Індустріального мосту до площі Шевченка, навіть обладнана гучномовцем, по якому оголошуються назви зупинок. Але така сумлінність – виняток, а з маршрутками все частіше трапляються неприємні історії. Днями у Дніпровському районі ДАІ затримала водія мікроавтобуса «Богдан», який рухався «не надто впевнено» по дорозі. Виявилося, що він прямо під час роботи курив у салоні марихуану.
Крім того, з початку місяця частину маршруток зняли з їхніх рейсів, замінивши тролейбусами та автобусами. На Лівому березі столиці вже замінили 12 маршруток на вісім великих автобусів на маршруті №46 (вул. Микитенка – ст. м. «Лівобережна»). Додаткові автобуси пустили на лінії №33 та №81, від станції метро «Лісова» до пр-ту Лісовий і вул. Волкова. Прибрати хочуть і маршрутки-дублі на Виноградарі та Оболоні, наситивши їх місткими автобусами і тролейбусами. Щоправда, коли це станеться – незрозуміло, оскільки грошей на нові машини в міському бюджеті немає. На початку березня Київрада дала свою згоду на отримання кредиту для закупівлі нових 120 тролейбусів вітчизняного виробництва.
За матеріалами: Сьогодні
Поділитися новиною