0 800 307 555
0 800 307 555

"Укравтопром" вимагала ввести вищі мита на іномарки - до 47%

5554
Асоціація “Укравтопром” дала офіційний коментар з приводу введення спецмита на іномарки. Нагадаємо, що саме “Укравтопром” була ініціатором розслідування відносно іномарок, яке в результаті і вилилося в гучне рішення Міжвідомчої Комісії. Але у своїй заяві “Укравтопром” вимагала ввести вищі мита – до 47% на іномарки, а Комісія обмежилася 6,46% для авто з об’ємом двигуна 1-1,5 л і 12,95% на авто з двигунами 1,5 – 2,2 л. В “Укравтопромі” відповіли, що очікує ринок автомобілів в нових умовах.
Асоціація автовиробників України “Укравтопром” заявляє. що створення умов, за яких інвестувати у виробництво автомобілів буде вигідніше, ніж в реалізацію готової продукції, буде потужним стимулом для світових автовиробників. Сьогодні ми вже маємо гарний поштовх від Уряду, що процес зі створення таких умов почався.
У відомстві зазначають, що інвестор завжди інвестує там, де є ринок, захисні бар’єри і підтримка держави. Прикладом може служити Росія, де правильна державна політика створила умови, завдяки яким в країні вже побудовано 12 нових заводів і ще 6 будується. Всього на сьогодні в Росії, крім традиційного ВАЗа і ГАЗа ще виробляються автомобілі 22 світових брендів.
У цьому році вплив спеціальних заходів на ринок буде мінімальним. Існують товарні запаси на складах імпортерів, які будуть активно поповнюватися до введення спецмит. У свою чергу потрібен час і автовиробникам, щоб відновитися після зупинки виробництв. З часом, в кінці поточного року, а радше вже наступного року почнуться структурні зміни на ринку (на користь автомобілів, вироблених в Україні), але без зменшення об’ємів продажів як в окремих сегментах, так і обсягів в цілому.
Щодо зростання виробництва, то різких змін ні на ринку, ні у виробництві очікувати не слід. Загрози, які відзначали фахівці під час проведення спеціального розслідування міжвідомчої комісії, втілилися. Автомобільне виробництво зазнало колосальних втрат. Обсяги впали у порівнянні з 2008 роком у 6 разів. Ми втратили близько 30% ринку. Самостійно ці спеціальні заходи не в змозі суттєво виправити ситуацію. Але при застосуванні системного підходу до створення сприятливих умов діяльності автовиробників, термін їх дій має збігтися з відновленням позицій українського автопрому.
Слід акцентувати, що подача заяви на проведення розслідування, його процедура і ті заходи, що містяться в рішенні Міжвідомчої комісії, повністю базуються на нормах і правилах СОТ. Саме членство в СОТ дає Україні такі інструменти захисту.
Нагадаємо, що Україна 14 березня 2013 р. оприлюднила схвалене в квітні 2012 року рішення про введення спеціальних мит на імпорт в країну нових легкових автомобілів з об’ємом двигуна 1000-1500 куб. см у розмірі 6,46% і 1500-2200 куб. см – 12,95% незалежно від країни походження та експорту. Рішення Міжвідомчої комісії з питань міжнародної торгівлі набирає чинності через 30 днів.
На думку автоімпортерів, це рішення спричинить подорожчання автомобілів, скорочення авторинку, санкції з боку Євросоюзу і СОТ. У той же час автовиробники вважають, що це дозволить їм завантажити потужності, а ціна на автомобілі не виросте, оскільки її диктує ринок.
За матеріалами:
Auto-Consulting
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас