631
Цільовий маркетинг
Цільовий маркетинг – форма маркетингової діяльності, в ході якої продавець розмежовує сегменти ринку, вибирає з них один або декілька цільових сегментів (цільовий ринок) і розробляє прийоми маркетингу для кожного з них окремо, цілеспрямовано, з урахуванням вибору товарних позицій, найбільш ефективних для кожного сегменту ринку.
При підготовці словника використовувалася інформація з відкритих джерел в інтернеті
За матеріалами: Finance.ua
Поділитися новиною
Також за темою
Рейтинг країн Європи за рівнем бідності (інфографіка)
Чому Італія стала найпривабливішою країною ЄС для багатіїв
Як впорядкувати витрати: правило чотирьох конвертів
Galaxy Digital сприяє Solana завдяки покупці на 536 млн $, XYZVerse може випередити SOL у 2025 році
Скільки часу продаються квартири на столичній вторинці
Чи враховується до страхового стажу догляд за дитиною з інвалідністю