642
Цільовий маркетинг
Цільовий маркетинг – форма маркетингової діяльності, в ході якої продавець розмежовує сегменти ринку, вибирає з них один або декілька цільових сегментів (цільовий ринок) і розробляє прийоми маркетингу для кожного з них окремо, цілеспрямовано, з урахуванням вибору товарних позицій, найбільш ефективних для кожного сегменту ринку.
При підготовці словника використовувалася інформація з відкритих джерел в інтернеті
За матеріалами: Finance.ua
Поділитися новиною
Також за темою
Коли Україна імпортувала найбільше електроенергії з 2022 року (інфографіка)
Рейтинг найвпливовіших людей Європи-2026
Google випустить дві моделі смартокулярів із ШІ (відео)
У світі падає попит на електромобілі, традиційні авто знову в тренді — EY
Smart анонсував свій перший великий седан (фото)
Названо найкращі «народні» моделі iPhone
