631
Цільовий маркетинг
Цільовий маркетинг – форма маркетингової діяльності, в ході якої продавець розмежовує сегменти ринку, вибирає з них один або декілька цільових сегментів (цільовий ринок) і розробляє прийоми маркетингу для кожного з них окремо, цілеспрямовано, з урахуванням вибору товарних позицій, найбільш ефективних для кожного сегменту ринку.
При підготовці словника використовувалася інформація з відкритих джерел в інтернеті
За матеріалами: Finance.ua
Поділитися новиною
Також за темою
Meta представила смартокуляри Ray-Ban Display з екраном і браслетом керування
Австралія знизила ціну на російську нафту та запровадила нові санкції проти «тіньового флоту» рф
За сім років кількість пенсіонерів в Україні зменшилася на мільйон
Україні треба $45,5 млрд допомоги для покриття дефіциту бюджету
ТОП-7 помилок, які псують співбесіду
Як повернути частину витрат за навчання