421
Компанія, що володіє Gucci і Puma, зосередиться на люксових і спортивних товарах
Компанія PPR SA, що володіє брендами Gucci та Puma, має намір змінити назву на Kering, щоб завершити трансформацію в «фахівця в сфері розкоші і спортивних товарів», повідомляє Bloomberg з посиланням на джерела, знайомі з планами компанії.
Про ребрендинг французької PPR можуть повідомити вже в цьому місяці, говорять джерела. Нова назва, яка буде вже п’ятою з моменту початку лістингу компанії на Паризькій фондовій біржі в 1988 році, як передбачається, буде символізувати новий етап у розвитку компанії, сказало одне з джерел.
PPR, раніше відома як Pinault-Printemps-Redoute, а до цього як Pinault-Printemps і Pinault SA, позбавиться від частини активів, щоб сконцентруватися на спортивних товарах і товарах класу люкс, які є більш прибутковими і перспективними, говорять джерела.
Глава компанії Франсуа-Анрі Піно поставив мету збільшити продажі PPR до €24 млрд до 2020 року з €9,7 млрд в 2012 році.
У PPR від коментарів відмовилися.
Компанія в кінці лютого вирішила продати два ритейлерські бренди Fnac і La Redoute шведській компанії, маючи намір таким чином завершити реорганізацію в цьому році, розповів Піно. Як тільки це станеться, назва PPR «не зможе далі відбивати» діяльність компанії, зокрема, у зв’язку з продажем оператора магазинів Printemps в 2006 році.
За матеріалами: Газета.Ru
Поділитися новиною