Маркетинг
Маркетинг (від англ. marketing – продаж, торгівля на ринку) – процес виявлення, передбачення потреб клієнтів, організації відповідної очікуванням реклами і виробництва з метою підвищення кількості продажів і максимізації прибутку.
У маркетингу звикли дотримуватись наступних п’яти основних принципів:
- виробництво та продаж товарів повинні відповідати потребам покупців, ринковій ситуації і можливостям компанії;
- повне задоволення потреб покупців і відповідність сучасному технічному і художньому рівню;
- присутність на ринку на момент найбільш ефективно можливого продажу продукції;
- постійне оновлення продукції, що випускається чи реалізованої продукції;
- єдність стратегії і тактики для швидкого реагування на мінливий попит.
- повне задоволення потреб покупців і відповідність сучасному технічному і художньому рівню;
- присутність на ринку на момент найбільш ефективно можливого продажу продукції;
- постійне оновлення продукції, що випускається чи реалізованої продукції;
- єдність стратегії і тактики для швидкого реагування на мінливий попит.
При підготовці словника використовувалася інформація з відкритих джерел в інтернеті
За матеріалами: Finance.ua
Поділитися новиною