234
Маркетинг
Маркетинг (від англ. marketing – продаж, торгівля на ринку) – процес виявлення, передбачення потреб клієнтів, організації відповідної очікуванням реклами і виробництва з метою підвищення кількості продажів і максимізації прибутку.
У маркетингу звикли дотримуватись наступних п’яти основних принципів:
- виробництво та продаж товарів повинні відповідати потребам покупців, ринковій ситуації і можливостям компанії;
- повне задоволення потреб покупців і відповідність сучасному технічному і художньому рівню;
- присутність на ринку на момент найбільш ефективно можливого продажу продукції;
- постійне оновлення продукції, що випускається чи реалізованої продукції;
- єдність стратегії і тактики для швидкого реагування на мінливий попит.
- повне задоволення потреб покупців і відповідність сучасному технічному і художньому рівню;
- присутність на ринку на момент найбільш ефективно можливого продажу продукції;
- постійне оновлення продукції, що випускається чи реалізованої продукції;
- єдність стратегії і тактики для швидкого реагування на мінливий попит.
При підготовці словника використовувалася інформація з відкритих джерел в інтернеті
За матеріалами: Finance.ua
Поділитися новиною
Також за темою
«Укрзалізниця» запускає додатковий поїзд між Кременчуком та Києвом
«Найвищий показник у світі». Україна витрачає рекордні 31% ВВП на оборону
В «Армію+» додано 5 нових рапортів та довідник Армія ID
Єврокомісія пропонує нову схему використання російських активів на підтримку України
На 2026 рік прогнозується дефіцит бюджету в 10 млрд дол. — думка Гетманцева
424 млн грн доходу: результати онлайн-аукціонів Укрпошти з продажу нерухомості