Дослідники назвали найактуальніші в Україні творчі вакансії — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Дослідники назвали найактуальніші в Україні творчі вакансії

1132
З початку 2013 року в Україні роботодавці активно шукали співробітників творчих профгалузей – мистецтво, розваги, мас-медіа, повідомили Корреспондент.biz експерти міжнародного кадрового порталу hh.ua.
За даними експертів, роботодавці надають привабливі пропозиції для творчих людей – художників, фотографів, ілюстраторів, дизайнерів та ін. Для того, хто хоче отримати роботу в цій сфері, важливо мати хоча б невеликий досвід роботи і портфоліо.
Як повідомляють аналітики hh.ua, актуальними в Україні є такі вакансії:
- Художник ювелірних прикрас. Основне завдання здобувача – створення ескізів ювелірних виробів (золото, масове виробництво, вироби з діамантами). Основний акцент роботи кампанії – легкі прикраси в європейському стилі;
- Художник-ілюстратор. Від претендента очікується досвід роботи від 2-3 років (у тому числі, в ігровій індустрії) і навички в залежності від обраного напрямку, наприклад: знання комп’ютерних програм Adobe Creative Suite: Photoshop, Flash Professional, Illustrator, Fireworks. Також треба бути креативним, мати художній смак, розуміння законів композиції, освітлення та перспективи, розвинене почуття кольору, лінії і форми. Перевага для кандидата – вміння малювати різними стилями;
- Стиліст-шопер. Ключові навички, що очікують від здобувача: творчий склад розуму, захопленість модою і стилем; активність і товариськість; самоорганізованість і вміння розподіляти час; навички створення цілісних образів; бажання розвивати свій власний бізнес;
- Режисер проекту. В обов’язки входить участь у розробці концепції програми, написання режисерського сценарію, проведення зйомок, участь в обговоренні та затвердженні сценарію, присутність і участь (з режисером монтажу та сценаристом) у монтажному процесі;
- Головний редактор на проектну роботу. В обов’язки входить розробка контенту видання; відвідування прес-конференцій та презентацій; контакти з громадськими організаціями та ЗМІ; інтерв’ювання вузьких фахівців і лідерів галузі, написання матеріалів, написання PR-статей з наступним узгодженням; формування номера згідно з тематикою: збір, обробка тематичних матеріалів, редагування текстів; пошук авторів і подальша робота з ними; складання флет-плану; забезпечення випуску видання в друк; контроль над роботою редакції.
За матеріалами:
Корреспондент.net
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас