1559
Рейтинг найбільш безпечних автомобілів у 2025 році за краш-тестами
 — Технології&Авто

У 2025 році компанія Euro NCAP провела суворі краш-тести та тести безпеки 20 нових автомобілів, з яких 14 отримали найвищу можливу оцінку п’ять зірок, повідомляє WhatCar. Проте з двох десятків протестованих моделей лише дві отримали достатньо високі бали, щоб потрапити до десятки найкращих.
Лідер — оновлена Tesla Model 3. Вона отримала 359 балів із 400. Це — найвищий результат у цьогорічних тестах.
Модель пройшла перевірку за новими, жорсткішими правилами. Її система автоматичного гальмування добре впоралася з усіма сценаріями, зокрема виявленням пішоходів і велосипедистів. Є функція попередження, якщо дитина залишилась у салоні. Передній капот піднімається в разі наїзду на людину — це зменшує силу удару.
На другому місці — новий Mercedes E-Class. Його AEB-система теж показала високі результати, а пасажири захищені майже в усіх видах зіткнень. Дитяче крісло ставиться легко, і його фіксація надійна. Балів — 353.
Третю сходинку посів Zeekr X. Цей китайський електрокросовер добре захищає пасажирів збоку, а ще має систему, яка не дає відчинити двері на велосипедиста. Загальний бал — 348.
У п’ятірці також Volkswagen ID.7 і трійка одразу з трьох моделей — Polestar 3, NIO ET5 і Smart #3. Усі вони набрали по 345 балів.
Серед інших моделей, які також отримали п’ятизірковий рейтинг:
- Audi A6 e-tron
 - Audi Q5
 - BMW 5 серії, зокрема електрична модель BMW i5
 - BYD Dolphin
 - BYD Sealion 7
 - Curpa Terramar
 - Hongqi E-HS9
 - Jaecoo 7
 - Kia EV9
 - Lexus RZ та LBX
 - MG S5
 - Mini Cooper Electric
 - Mini Countryman
 - Porsche Macan Electric
 - Volkswagen Tayron
 - Voyah Courage.
 
Аутсайдери рейтингу
- Alpine A290
 - Dacia Duster
 - Ford Tourneo Custom
 - Honda ZR-V
 - Honda CR-V
 - Hyundai Kona
 - Hyundai Santa Fe
 - Jeep Avenger
 - Kia EV3
 - MG ZS
 - Peugeot 3008
 - Peugeot 5008
 - Renault 5
 - Renault Captur
 - Renault Symbioz
 - Suzuki Swift
 - Vauxhall Grandland
 - Vinfast VF8 (з В’єтнаму)
 - Volkswagen Caravelle.
 
Їхні бали не дотягнули до п’яти зірок. У деяких випадках проблемою стала слабка робота електроніки. В інших — захист пішоходів.
Як пояснює інженер Euro NCAP Ганс Фольмер, зараз тестують не тільки удар, а й поведінку авто в реальних умовах: «Ми перевіряємо, як машини реагують на мотоциклістів, велосипедистів і складні ситуації на перехрестях. Це не просто краш-тест — це перевірка того, як авто „думає“».
За матеріалами: Твоя машина
Поділитися новиною
Також за темою
У Volkswagen з’явиться електроседан
Золотий смартфон Трампа виявився черговою марною обіцянкою
Skydweller Aero та Nokia розробляють безпілотник, що забезпечує 5G-зв'язок
«Дочка» Baykar запустила в космос другий супутник власної розробки
Зниження швидкісного ліміту запроваджується з 1 листопада у двох містах України (деталі)
Meta готує додаток WhatsApp для Apple Watch
