881
Ferrari назвали найвпливовішою компанією у світі
Компанія Ferrari виявилася найвпливовішою у світі. Італійський виробник зміг випередити не лише такі автомобільні бренди, як BMW, Mercedes-Benz, Volkswagen, Lexus і Audi, але і великі корпорації Google і Coca-Cola. Такі дані навели в своєму звіті фахівці компанії Brand-Finance.
Оцінка впливовості компаній велася за наступними показниками: чистий прибуток, середня виручка від кожного клієнта, витрати на маркетинг і рекламу. Крім цього, експерти оцінювали прихильність і лояльність клієнтів до бренду.
При цьому в першій п’ятірці рейтингу впливовості у Ferrari найнижча оціночна вартість. Вона становить 3,6 млрд доларів. У свою чергу, компанія Google, яка розташувалась на другій сходинці, коштує, за даними Brand-Finance, 52,1 млрд доларів, а корпорація Coca-Cola, що посіла третє місце, – 34,2 млрд доларів.
У жовтні минулого року компанія Interbrand склала рейтинг найдорожчих світових брендів. Серед автомобільних марок перше місце дісталося Toyota, яку оцінили в 30,3 млрд доларів. У тому списку компанія Ferrari посіла дванадцяте місце.
За матеріалами: Діло
Поділитися новиною
Також за темою
Україна скоротила експорт товарів на 4,1%
Bolt прагне довести кількість жінок-водійок до 50%, нині їх менше 10%
Завдяки iPhone жінка дізналась про зраду чоловіка: він подав в суд на Apple
За війну Україна втратила третину споживання електроенергії, — «Укренерго»
Які мотоцикли купували в жовтні (інфографіка)
Samsung випустила оновлення безпеки для своїх флагманів (список)
