Брокеридж на ринку комерційної нерухомості
Брокеридж на ринку комерційної нерухомості – надання посередницьких послуг з:
- пошуку орендарів і покупців комерційних площ (торговельної, офісної, складської та ін.),
- проведення переговорів з орендарями та покупцями, на умовах власника комерційної нерухомості
- сприяння укладенню договору оренди або купівлі-продажу, між власником комерційної нерухомості та орендарем (покупцем).
- проведення переговорів з орендарями та покупцями, на умовах власника комерційної нерухомості
- сприяння укладенню договору оренди або купівлі-продажу, між власником комерційної нерухомості та орендарем (покупцем).
Компанії, що надають брокерські послуги, працюють за агентською угодою і отримують винагороду за свої послуги у вигляді комісійної винагороди. Як правило, розмір комісійних визначається у відсотковому відношенні від результату операції:
- 2-5% від вартості проданої нерухомості;
- 7-11% від орендного доходу за рік за здачу в оренду торгових площ.
- 7-11% від орендного доходу за рік за здачу в оренду торгових площ.
Альтернативою брокериджу є власні підрозділи або фахівці з оренди в компанії власника (девелопера) комерційної нерухомості.
При підготовці словника використовувалася інформація з відкритих джерел в інтернеті
За матеріалами: Finance.ua
Поділитися новиною