326
Половина жінок в Азії вважають діаманти інвестиціями, в США таких 15%
Близько половини жінок в Азії розглядають діаманти скоріше як варіанти для вкладення коштів, віддаючи належне інвестиційному потенціалу виробів з дорогоцінним камінням, свідчать дані дослідження Bain & Company.
Консалтингова фірма провела опитування 5,2 тис. жінок в ювелірних роздрібних і інтернет-магазинах. Згідно з його результатами, половина індійських респонденток і 45% китайських заявили, що розглядають діаманти як засіб для отримання прибутку. У США такі відповіді становили всього 15%.
Однак це не говорить про те, що китаянки активно торгують ювелірними виробами. На запитання “яке перше слово приходить вам на думку при згадці про діаманти”, жінки в Китаї в більшості своїй відповідали “вічність”. Американські й індійські дами частіше говорили “дорогий”.
Діаманти досить недавно стали символом престижу в КНР, оскільки країна традиційно віддає перевагу нефриту і золоту, однак їх популярність швидко зростає. Дані дослідження показують, що 60% китайських жінок хоч раз за своє життя отримували перстень з діамантом, хоча це набагато менше показника в 85% у американок.
Китай є другим за величиною в світі ринком з торгівлі ювелірними виробами з діамантами, місцеві жителі витратили на них в минулому році $ 9,2 млрд. Однак КНР сильно відстає від США, де даний показник склав $ 26,9 млрд. Індія посідає третє місце з оборотом в $ 8,5 млрд в 2011 році.
За матеріалами: Інтерфакс-Україна
Поділитися новиною
Також за темою
У Нацбанку розповіли, що відбувалося на фінансовому ринку у вересні
Як змінилася вартість оренди однокімнатних квартир за останні чотири роки
Українська столиця потрапила до десятки міст Європи за потенціалом розвитку ШІ (інфографіка)
Lamborghini відкладає перший електромобіль Lanzador, роблячи ставку на Plug-in гібриди
Capricorn представила перший власний суперкар 01 Zagato вартістю $3 млн (фото)
Mercedes інтегрує штучний інтелект Google Gemini у свої автомобілі (фото, відео)