0 800 307 555
0 800 307 555

Половина жінок в Азії вважають діаманти інвестиціями, в США таких 15%


Половина жінок в Азії вважають діаманти інвестиціями, в США таких 15%

Близько половини жінок в Азії розглядають діаманти скоріше як варіанти для вкладення коштів, віддаючи належне інвестиційному потенціалу виробів з дорогоцінним камінням, свідчать дані дослідження Bain & Company.

Консалтингова фірма провела опитування 5,2 тис. жінок в ювелірних роздрібних і інтернет-магазинах. Згідно з його результатами, половина індійських респонденток і 45% китайських заявили, що розглядають діаманти як засіб для отримання прибутку. У США такі відповіді становили всього 15%.

Однак це не говорить про те, що китаянки активно торгують ювелірними виробами. На запитання “яке перше слово приходить вам на думку при згадці про діаманти”, жінки в Китаї в більшості своїй відповідали “вічність”. Американські й індійські дами частіше говорили “дорогий”.

Діаманти досить недавно стали символом престижу в КНР, оскільки країна традиційно віддає перевагу нефриту і золоту, однак їх популярність швидко зростає. Дані дослідження показують, що 60% китайських жінок хоч раз за своє життя отримували перстень з діамантом, хоча це набагато менше показника в 85% у американок.

Китай є другим за величиною в світі ринком з торгівлі ювелірними виробами з діамантами, місцеві жителі витратили на них в минулому році $ 9,2 млрд. Однак КНР сильно відстає від США, де даний показник склав $ 26,9 млрд. Індія посідає третє місце з оборотом в $ 8,5 млрд в 2011 році.

  • i

    Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідну частину тексту й натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це нам.

  • !

    Передрук, копіювання або відтворення інформації, яка містить посилання на агентство "Інтерфакс-Україна", в будь-якому вигляді суворо заборонено.

Дивись також
Опитування
В Контексті Finance.ua