326
Половина жінок в Азії вважають діаманти інвестиціями, в США таких 15%
Близько половини жінок в Азії розглядають діаманти скоріше як варіанти для вкладення коштів, віддаючи належне інвестиційному потенціалу виробів з дорогоцінним камінням, свідчать дані дослідження Bain & Company.
Консалтингова фірма провела опитування 5,2 тис. жінок в ювелірних роздрібних і інтернет-магазинах. Згідно з його результатами, половина індійських респонденток і 45% китайських заявили, що розглядають діаманти як засіб для отримання прибутку. У США такі відповіді становили всього 15%.
Однак це не говорить про те, що китаянки активно торгують ювелірними виробами. На запитання “яке перше слово приходить вам на думку при згадці про діаманти”, жінки в Китаї в більшості своїй відповідали “вічність”. Американські й індійські дами частіше говорили “дорогий”.
Діаманти досить недавно стали символом престижу в КНР, оскільки країна традиційно віддає перевагу нефриту і золоту, однак їх популярність швидко зростає. Дані дослідження показують, що 60% китайських жінок хоч раз за своє життя отримували перстень з діамантом, хоча це набагато менше показника в 85% у американок.
Китай є другим за величиною в світі ринком з торгівлі ювелірними виробами з діамантами, місцеві жителі витратили на них в минулому році $ 9,2 млрд. Однак КНР сильно відстає від США, де даний показник склав $ 26,9 млрд. Індія посідає третє місце з оборотом в $ 8,5 млрд в 2011 році.
За матеріалами: Інтерфакс-Україна
Поділитися новиною
Також за темою
«Укрпошта» може бути прибутковою до 2028 року — сценарії від уряду
Словаччину та Угорщину попередили про наслідки за купівлю російської нафти
Середня зарплата для бронювання працівників зросте у 2026 році
ЄС затвердив рекомендації щодо поступового повернення українців додому
Без Європи США не вводитимуть додаткові мита проти Китаю за нафту з рф — Бессент
Сума на субсидії та пільги на 2026 рік — бюджет-2026