Жителі ФРН використовують ювелірні вироби як інвестиції на фоні кризи — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Жителі ФРН використовують ювелірні вироби як інвестиції на фоні кризи

521
Жителі Німеччини купують ювелірні вироби, включаючи персні з діамантами і золоті годинники, використовуючи їх як інвестиції на тлі рекордно низьких процентних ставок, а також через непевні перспективи розвитку ситуації в економіці країни, повідомляє Diamond Intelligence Brief.
За прогнозом німецької асоціації ритейлерів ювелірних виробів та годинників BVJ, продажі в цьому році таких речей складуть 5 млрд євро ($6,6 млрд), що приблизно збігається з торішнім рекордним обсягом, незважаючи на кризу в єврозоні. У тому числі близько третини продажів припаде на різдвяний сезон, оскільки німці шукають святкові подарунки, які можуть з часом зберегти, а може, навіть і збільшити свою вартість.
BVJ вважає, що німецькі покупці шукають безпеки на тлі боргової кризи і низького рівня процентних ставок у регіоні, а також політичної нестабільності на Близькому Сході. Хоча багато європейських країн змушені жити в режимі суворої економії, низьке безробіття і зростаючі зарплати підштовхують німців, які традиційно вважаються ощадливими, до того, щоб витрачати гроші.
За даними Бундесбанку, жителі ФРН в третьому кварталі відкладали на заощадження всього 8,8% наявних доходів порівняно з 13,7% в першому кварталі і 10,4% в 2011 році.
“Споживачі намагаються використовувати свої фінанси на покупки, які збережуть свою вартість, замість того, щоб залишати гроші в банках”, – вважають аналітики дослідницької групи GfK.
Згідно з оцінкою Ernst & Young, в цьому році 25% німецьких покупців планували купити ювелірні вироби в якості подарунка в порівнянні з 23% в минулому році.
“Не важливо, що відбувається в ювелірній галузі чи в економіці, матеріальна цінність дорогоцінних металів і каменів залишиться”, – вважають в BVJ.
За матеріалами:
Інтерфакс-Україна
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас