Споживчі настрої українців після виборів покращилися — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Споживчі настрої українців після виборів покращилися

643
Споживчі настрої в Україні в листопаді трохи покращилися завдяки відсутності значних фінансових потрясінь, що прогнозувалися. Їх індекс минулого місяця зріс на 1,2 пункту до 83,7 пункту.
Про це свідчать дані дослідження споживчих настроїв, які щомісяця проводить компанія GfK Ukraine.
“Відсутність фінансових потрясінь після виборів дозволила українським споживачам трохи розслабитися, хоча економічні очікування суттєво не покращилися. Падіння промислового виробництва на тлі успішного сезону в сільському господарстві викликало різноспрямовані тенденції в настроях аграрних і промислових регіонів України. До цього додалося і різне сприйняття результатів виборів у різних регіонах”, – підкреслюють експерти GfK.
За оцінками компанії, підвищення індексу було викликане в першу чергу тим, що українці в листопаді були більш готові робити великі покупки на тлі зростання девальваційних очікувань і трохи кращих очікувань щодо особистого матеріального становища в найближчі півроку.
Найвище зростання споживчих настроїв було зафіксовано на Заході і в Центрі, тоді як у південних і східних регіонах настрої погіршилися.
Нагадаємо, GfK Ukraine проводить дослідження споживчих настроїв з 2000 року, воно охоплює тисячу осіб у віці від 15 до 59 років. Статистична похибка не перевищує 3,2%.
За матеріалами:
lb.ua
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас