Мережа супермаркетів "залетіла" на 200 тис. євро через рекламу в Twitter — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Мережа супермаркетів "залетіла" на 200 тис. євро через рекламу в Twitter

3603
Німецька мережа супермаркетів Lidl втратила 200 тисяч євро, спробувавши прорекламувати різдвяну акцію в Twitter. Про це пише The Drum.
Перед Різдвом бельгійське відділення Lidl запустило благодійну кампанію: супермаркет обіцяв видати по п’ять різдвяних обідів для бідних користувачам Twitter, які розкажуть про акцію за допомогою хешгегу – luxevooriedereen (в перекладі з нідерландської – “розкіш – кожному”).
Обіди вартістю 4 євро кожен включають томатний суп, курку зі смаженою картоплею і десерт. Спочатку мережа мала намір поширити всього тисячу таких обідів.
Однак після того, як про акцію написали бельгійські газети, придуманий Lidl хештег став поширюватися зі швидкістю вірусної реклами – за перший день він був згаданий в Twitter більше 1500 разів. До кінець другої доби число обідів, які мусила роздати бельгійська Lidl, досягло 7500.
Керівництво мережі заявило, що готове довести це число до 10 тисяч – таким чином, рекламна акція обійдеться Lidl в 200 тисяч євро. Офіційний представник компанії заявив, що повторення подібних кампаній у майбутньому під питанням.
За матеріалами:
Лента.РУ
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас