3603
Мережа супермаркетів "залетіла" на 200 тис. євро через рекламу в Twitter
Німецька мережа супермаркетів Lidl втратила 200 тисяч євро, спробувавши прорекламувати різдвяну акцію в Twitter. Про це пише The Drum.
Перед Різдвом бельгійське відділення Lidl запустило благодійну кампанію: супермаркет обіцяв видати по п’ять різдвяних обідів для бідних користувачам Twitter, які розкажуть про акцію за допомогою хешгегу – luxevooriedereen (в перекладі з нідерландської – “розкіш – кожному”).
Обіди вартістю 4 євро кожен включають томатний суп, курку зі смаженою картоплею і десерт. Спочатку мережа мала намір поширити всього тисячу таких обідів.
Однак після того, як про акцію написали бельгійські газети, придуманий Lidl хештег став поширюватися зі швидкістю вірусної реклами – за перший день він був згаданий в Twitter більше 1500 разів. До кінець другої доби число обідів, які мусила роздати бельгійська Lidl, досягло 7500.
Керівництво мережі заявило, що готове довести це число до 10 тисяч – таким чином, рекламна акція обійдеться Lidl в 200 тисяч євро. Офіційний представник компанії заявив, що повторення подібних кампаній у майбутньому під питанням.
За матеріалами: Лента.РУ
Поділитися новиною