У США споживання молока впало майже на 30% — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

У США споживання молока впало майже на 30%

Аграрний ринок
1028
Зростання споживання води, збагаченої вітамінами, і енергетичних напоїв призводить до того, що споживання молока в США неухильно знижується, що викликає сильну стурбованість фермерів, виробників молока і роздрібних мереж.
Індустрія “на шляху до того, щоб визнати кризу”, вважає генеральний директор Dairy Management Том Галлахер. Його компанія просуває молочні продукти на ринку. “Ми не можемо очікувати, що цей ринок буде у нас завжди”, – сказав він.
Споживання молока на душу населення впало майже на 30% з 1975 р., а ось продажі йогуртів, сирів та інших молочних продуктів виросли, свідчать дані Міністерства сільського господарства США. У числі причин зростання споживання бутильованої води перебуває заклопотаність деяких споживачів з приводу того, що молоко дуже калорійне.
Іншим чинником, на думку Мінсільгоспу США, є те, що частка дітей у загальному населенні США зараз менша, ніж раніше, а саме вони зазвичай є основними споживачами молока.
Для того щоб компенсувати спад продажів, компанії пропонують більш зручну і меншу за обсягом упаковку, а також продукцію, орієнтовану на любителів фітнесу, наприклад з підвищеним вмістом білка.
Також відбувається зміна в маркетингових планах: виробники та продавці намагаються підкреслити або створити ілюзію справжнього коров’ячого молока і намагаються висміювати альтернативні види продуктів, такі як соєве або мигдальне молоко, ринок яких швидко розвивається.
Останнім часом зниження споживання прискорилося у зв’язку зі зростанням роздрібних цін на молоко, так як сильно виросли ціни на зерно. Але дані в 2012 р. здивували багатьох експертів, так як зростання роздрібних цін було незначним, особливо, в порівнянні зі зростанням на рівні 9,2% в минулому році.
У минулому році американці в середньому споживали 20,2 літра молока на рік, що на 3,3% менше від показника попереднього року, а також припускає найсильніше зниження в річному вирахуванні з 1993 р.
У цьому році обсяг продажів усіх видів рідкого молока впав на 2,9% в річному вирахуванні. Обсяг продажів знежиреного молока впав на 4%. Продажі органічного молока зростають, але на нього припадає лише 4% від загального обсягу продажів.
Тривале зниження турбує підприємства роздрібної торгівлі, які завжди мали в своєму розпорядженні молоко в кінці магазину, щоб покупець йшов до своєї мети повз більшість інших товарів.
“Молоко є надзвичайно важливою категорією для нас”, – сказав Алан Фауст, голова напряму молочних і заморожених продуктів Kroger, другого за обсягом роздрібного рітейлера в США після Wal-Mart Stores.
Головний виконавчий директор Kroger Девід Діллон в недавньому інтерв’ю зазначив, що споживачі більше не розглядають молоко як продукт, необхідний для здоров’я. Компанія запускає власний молокозавод, який почне продажі молока з більш високим вмістом білка і низьким вмістом цукру.
Деякі виробники, наприклад Shamrock Farms, також почали продаж молока з високим вмістом білка, а також молочні напої з вмістом шоколаду, що повинно привернути увагу покупців, які купують аналогічні немолочні напої.
Також молочна промисловість намагається залучити нових покупців за допомогою зміни упаковки і стилю. Shamrock, наприклад, ввела нову пляшку об’ємом вісім унцій, молоко з підвищеним вмістом кальцію продається в Subway і ресторанах Arby, а основною цільовою аудиторією є діти.
При цьому інші виробники, бачачи, що споживчі переваги призводять до зміни напрямків в промисловості, роблять ставки на інші продукти. Dean Foods виділила окремий підрозділ, який виробляє органічне молоко та продукти з сої. Цей крок необхідний для того, щоб інвестори отримали більше прибутку від швидкорослого бізнесу, в порівнянні зі стандартним молочним бізнесом.
При цьому асоціація виробників коров’ячого молока California Milk Processor Board намагається показати споживачам різницю між натуральним молоком і молоком з рослинних продуктів. У наступному році організація планує наносити на натуральні молочні продукти спеціальне маркування, яка б відразу дозволило відрізняти такі товари серед альтернативних.
Молочній промисловості буде важко знову отримати своїх споживачів, вважає викладач літератури в коледжі Ден Андерсон, який споживає молоко тільки разом з кашею за сніданком. “Останній раз, коли я був “молочним алкоголіком”, мені було шість років, – зазначає 47-річний Андерсон. – З чим його пити? Зі спагетті?”
За матеріалами:
Вєсті Економіка
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас