0 800 307 555
0 800 307 555

Кияни витрачають на продукти 30% своїх доходів, а на розваги - всього 6%

800
Киянин на продукти витрачає близько 30%, і цей показник постійно знижується. Ще 5-7 років тому киянин витрачав близько 50% свого доходу на продукти харчування, що було викликано і нижчим рівнем життя, і вищою ціною на продукти. Але, в той же час, в регіонах України такий показник доходить до 45-50%. У Західній Європі стандартна частка витрат на продукти харчування становить близько 15%, в США – близько 10-12%.
Такі дані назвав керуючий партнер UTG Віталій Бойко.
На другому місці за структурою споживання перебуває одяг та взуття – 13%, тоді як, наприклад, у 2001 році на цю категорію йшло близько 30% бюджету.
“Дуже динамічно зростає категорія розваг – зараз вона складає 6% від бюджету, хоча зовсім недавно кияни витрачали не більше 1% свого доходу. Це було пов’язано не з тим, що українці не люблять розважатися, а з відсутністю місць для розваг. Зараз завдяки торговим центрам індустрія розваг суттєво зросла, і в найближчі роки очікується вихід цієї індустрії на якісно новий рівень – завдяки новим ТЦ індустрія розваг може істотно перевищити середньоєвропейський рівень”, – зазначив Бойко.
Ще одна категорія, яка дуже швидко зростає – харчування поза домом. Ресторанний бізнес в Україні дуже активно розвивається, відповідно, зростає і частка витрат на ресторани у бюджеті – зараз цей показник знаходиться на рівні 5,5%.
Позитивним показником, на думку Бойка, є те, що близько 11% своїх доходів українці стали відкладати. Видно, що у зв’язку з кризою ментальність змінилася, і люди стали розуміти важливість відкладання грошей “на чорний день”.
Є і негативні показники зростання витрат – витрати на оплату комунальних послуг, які раніше становили 1-2%, а зараз займають близько 11%. І ці гроші “йдуть” з бюджету на одяг і взуття, як найменш необхідних.
За матеріалами:
Finance.ua
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас