Українці активно купують в інтернеті електроніку та одяг, але бояться передоплати - дослідження — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Українці активно купують в інтернеті електроніку та одяг, але бояться передоплати - дослідження

965
Українські інтернет-користувачі найчастіше купують в онлайн-магазинах електроніку і побутову техніку: серед тих, хто за останні 12 місяців здійснювали покупки в мережі, таких 64%, свідчить дослідження онлайн-торгівлі в Україні, проведене компанією GfK Ukraine.
При цьому онлайн-покупці найбільш активно купують в інтернеті цифрові пристрої, аксесуари, малу побутову техніку, порівняно менш інтенсивно – велику побутову техніку, аудіо- та відеотехніку.
На другому місці онлайн-покупок знаходиться одяг – 42% онлайн-покупців купували цей товар. Третє місце розділяють такі категорії товарів, як книги і диски, косметика і парфумерія, товари для дітей – приблизно чверть онлайн-покупців купували ці товари в онлайн-магазинах за останні 12 місяців.
Половина покупців розрахувалася за свою останню покупку готівкою при отриманні товару, і лише 15% онлайн-покупців здійснили платіж шляхом поповнення банківської картки продавця, 12% – карткою на сайті магазину, менше 10% – за рахунком-фактурою у відділенні банку (або через інтернет-банкінг) або післяплатою.
Крім інтернет-магазинів, онлайн-покупці активно використовують інтернет-аукціони і сайти порівняння цін: 88% і 85% покупців, відповідно, користувалися цими ресурсами за останні 12 місяців.
При цьому навіть ті, хто вже робив покупки в інтернеті, відзначили, що не готові купувати деякі категорії товарів онлайн. Причини такої поведінки розрізнялися залежно від категорії товару. Наприклад, респонденти не хочуть купувати через інтернет продукти харчування, тому що не впевнені в якості та свіжості і більше довіряють звичайним магазинам. Бар’єром для придбання взуття є необхідність його приміряти, а для косметики і парфюмерії – бажання “спробувати” товар і оцінити його особисто.
Опитування проводилося у вересні 2012 року за допомогою онлайн-панелі GfK Ukraine. Було проведено 878 інтерв’ю з інтернет-користувачами, включаючи 542 інтерв’ю з тими, хто здійснював покупки в інтернеті за останні 12 місяців, і 336 інтерв’ю з тими, хто не здійснював покупки в інтернеті.
GfK Ukraine – українська дослідницька компанія, входить у міжнародну дослідницьку мережу GfK Group.
За матеріалами:
Інтерфакс-Україна
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас