Кількість заможних росіян виросла втричі за 7 років — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Кількість заможних росіян виросла втричі за 7 років

560
З точки зору споживання, росіяни за сім років стали новими людьми. Громадяни перестали рахувати копійки та економити на повсякденних товарах. Останнє дослідження холдингу Romir показує, що більшість, не дивлячись, витрачають гроші на їжу і не відмовляють собі в найнеобхіднішому, воліючи заощаджувати на великих покупках.
За сім років з моменту аналогічного опитування втричі збільшилася частка росіян, які заявляють про свою спроможність і, як наслідок, можливість дозволити собі будь-які витрати.
У жовтні 2012 року фахівці дослідницького холдингу Ромир задали росіянам питання про те, як їхні сім’ї справляються зі зростанням цін. Отримані результати були зіставлені з даними семирічної давності.
Згідно з отриманими результатами, найбільш “популярним” способом боротьби з інфляцією в 2012 році стала відмова від дорогих покупок і витрат: велика побутова техніка, поїздки і т.д. Таку відповідь дали 27% учасників опитування. І це в два рази більше, ніж сім років тому. Відмінності за статтю, віком, освітою і доходом незначні.
Одночасно вдвічі скоротилася кількість тих, хто через зростання цін змушений перерозподіляти бюджет на користь збільшення витрат на їжу і найнеобхідніше – з 37% у 2005 році до 20% в цьому. Дещо частіше таку стратегію боротьби з інфляцією вибирають представники старшого покоління.
23% учасників дослідження заявили, що через інфляцію рідше купують одяг і економлять на розвагах. Була виявлена зворотна залежність “популярності” цієї відповіді від віку респондентів. Так, у групі 18-24 роки показник по цьому варіанту відповіді дорівнює 31%, тоді як серед городян старших 45 років таку відповідь дали вже тільки 18%. Очевидно, що в бюджеті молодих сімей одяг і розваги займають більш значущі позиції, ніж в бюджетах сімей “зі стажем”. Дохід також має відчутний вплив: 34% тих, хто позначив свій дохід як “низький”, і тільки 16% з тих, у кого дохід “високий”, через інфляцію змушені економити на одязі та розвагах. А ось сімейний стан на вибір цього варіанту відповіді не має значущого впливу.
Тільки 8% учасників дослідження заявили, що через зростання цін їм доводиться оптимізувати витрати на продукти харчування. Сім років тому таку відповідь давали 17% респондентів. Сьогодні 17% – це показник в низькодохідній групі. В інших дохідних групах тільки 4-7% економлять на продуктах харчування. Інших значущих факторних відмінностей (стать, вік, сімейний стан, регіон проживання) з цього питання виявлено не було.
15% учасників опитування заявили, що вони заробляють достатньо, щоб не відмовляти собі ні в чому. За останні 5-10 років частка економічно благополучних сімей збільшилася в 2-3 рази, що підтверджується оцінками інших дослідницьких груп, отриманими на підставі інших методик.
За матеріалами:
Вєсті Економіка
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас