"PRленд", вважають в Ощадбанку, гідний поваги — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

"PRленд", вважають в Ощадбанку, гідний поваги

Фондовий ринок
121
«Ми вітаємо рішення соціально-суспільного фонду «Дзвони майбутнього», що заснував разом із поруч зацікавлених організацій Національну премію в області PR-технологій і іміджмейкерства», - заявив керівник ощадбанківскої прес-служби Юрій Килимник.
За його словами, підстава премії в сфері зв'язків із громадськістю, що включає 11 номінацій, свідчить про те, як важлива така діяльність для сьогоднішньої України. Реалізація проекту «РRленд» дозволить не тільки виявляти щорічно кращих із кращих у цій області діяльності, але і буде сприяти професійному росту як новачків, так і маститих піарщиків. «Досвід інших, - вважає член Української асоціації паблік рілейшнз Ю.Килимник, - завжди повчальний. Він змушує задуматися про власну практику, дає поштовх творчій думці й ініціативі, знайомить з незвичайними авторськими технологіями».
І хоча визнання без премії – найпоширеніше, прес-служба Ощадбанка обов'язково візьме участь у запропонованому творчому змаганні. Причому свою заявку як здобувача Національної премії в області PR-технологій і іміджмейкерства ми оформимо переконливо. Там буде акумульовано багато використовуваних банками піаровських технологій, що підтвердили на практиці свою ефективність.
Згадаємо хоча б публікацію відомого тепер багатьом «відкритого листа» вкладникам ліквідованого банку «Україна» про порядок виплати через Ощадбанк належних їм відшкодувань. Дане звертання було опубліковано в Україні – подумати тільки! – у 257 газетах. Скажіть, цей унікальний у своєму роді приклад хіба не переконливий?
Наша заявка наочно проілюструє правильність вибору топ-менеджерів Державного ощадного банку України на користь зв'язків із громадськістю як провідника стратегії довіри, ефективного комунікаційного інструмента
За матеріалами:
Ощадбанк
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас