689
Корейські інженери збираються супроводжувати кожен рейс "Українських експресів" взимку
Укрзалізниця готує пасажирський рухомий склад до зими, особливу увагу приділяючи швидкісним «Українським Експресам». При цьому корейські фахівці Hyundai Rotem запевняють, що поїзди розраховані на українську зиму і спокійно витримають роботу при низьких температурах.
Про це в інтерв’ю журналістам повідомив керівник проекту компанії Hyundai Rotem Джей Кхо Лі.
За його словами, комфорт пасажирів буде забезпечуватися автоматичною системою – спеціальні датчики контролюють температуру в салоні, а автоматична система, в залежності від температури ззовні, регулює режим опалення.
«Двері вхідні та міжвагонні, і вікна поїздів Hyundai повністю герметичні, і потрвпляння снігу або дощу всередину вагона або в тамбур – неможливе. Ті місця, куди може потрапити сніг, додатково захищені кришками і щитами. Вже зараз, коли кондиціонери не працюють, всі вхідні отвори труб закриті втулками, щоб туди нічого не попало, – розповів керівник проекту компанії Hyundai Rotem. – Але для профілактики обмерзання струмоприймачів, труб систем водопостачання, опалення та кондиціонування, корейські інженери розробляють додаткову систему їх обігріву».
Зараз в Україні працюють дев’ять інженерів компанії Hyundai Rotem. З настанням зимових морозів корейські фахівці обіцяють відновити практику супроводу кожного рейсу «Українських експресів», щоб особисто контролювати поведінку машини в умовах низьких температур.
Всього до роботи в зимовий період Укрзалізниця готує 4239 вагонів пасажирських поїздів дальнього сполучення, з яких понад 3053 – на комбінованому опаленні та 1186 – на вугільному.
«Кожний вагон проходить необхідний ремонт, його миють, фарбують, утеплюють, проводять ревізію стану опалювальних систем, санвузлів. Закуповується вугілля для опалення пасажирських вагонів – на сьогодні його запас перевищує двомісячну потребу і становить близько 18 тис. тонн», – повідомляє відомство.
Крім того, велику увагу залізничники приділяють приміським потягам. У холодну пору року пасажирів обслуговуватимуть 1311 електропоїздів та 210 дизель-поїздів. Приміський рухомий склад ретельно перевіряють, ремонтують, приводять в належний санітарно-гігієнічний стан.
Укрзалізниця нагадує, що норми зимового температурного режиму в пасажирських поїздах у дальньому сполученні становлять від 18 до 22 ºС, в приміських – від 11 до 13 ºС. Якщо температура нижче цих показників, то пасажир має право звернутися до бригадира поїзда з проханням перевести його в інший вагон, дати додаткову ковдру або зігріти чаєм.
За матеріалами: lb.ua
Поділитися новиною