Гендиректор "Укрпошти": "Після скандальної фотографії в мережі Facebook у нас пройшла серія звільнень" — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Гендиректор "Укрпошти": "Після скандальної фотографії в мережі Facebook у нас пройшла серія звільнень"

9298
Глава державного поштового монополіста Оксана Плотнікова розповіла Forbes.ua про те, як потрібно відправляти посилки, щоб мінімізувати можливість крадіжки.
Перш за все хочу прояснити випадок в Дніпропетровському відділенні зв’язку (в мережі Facebook у п’ятницю була розміщена фотографія співробітниці «Укрпошти» в одязі з посилки, яку не доставили клієнту. – Forbes.ua). Факт крадіжки співробітницею пошти дійсно був підтверджений завдяки оперативно проведеному службовому розслідуванню. Від подібних неприємностей ніхто не застрахований, і ми вдячні Facebook-спільноті за те, що не мовчали, розповіли про цю проблему.
Крім звільнення начальника і заступника начальника відділення, вже компенсовано матеріальні збитки клієнту «Укрпошти», принесені особисті вибачення керівниками. Скарги клієнтів на пропажі посилок взяті мною під особистий контроль. Ми оперативно реагуємо, і будемо реагувати на обґрунтовані скарги з боку клієнтів.
Внутрішній контроль
У працівників «Укрпошти» немає безконтрольного доступу до вмісту посилок. По-перше, кожна посилка повинна бути упакована відповідним чином, і кожен, хто хоча б раз відправляв посилки, про це знає. Хоча ми не втомлюємося повторювати: надсилайте посилки рекомендованою (замовною) поштою, бо саме такі посилки маркуються спеціальним штрихкодом, завдяки чому можна відстежити процес шляху відправлення прямо на сайті.
По-друге, звичайно ж, існує система внутрішнього контролю. У кожній філії підприємства є підрозділ поштової безпеки. Крім того, технологічний процес, як правило, контролюється з використанням техзасобів (наприклад, систем відеоспостереження).
У нас були випадки, коли співробітники компанії були викриті в крадіжці і звільнені. При цьому треба чітко розуміти, що голослівної заяви для встановлення вини недостатньо. Звинувачувати або підозрювати людину, через руки якої щодня проходять сотні листів або посилок, дуже легко. А ось з’ясувати, чи був факт крадіжки насправді – складніше. Виходячи з досвіду, можу сказати, що більша частина звинувачень виявлялася марними. І в результаті виходило все дуже некрасиво – людину звинуватили, публічно образили, а потім з’ясовується, що все було марно, звели наклеп. До речі, при такому розвитку подій ніхто з обвинувачів чомусь не приносить таких же публічних вибачень, якими публічними були образи.
Трасуючі посилки
Варто сказати кілька слів і про відстеження різних поштових відправлень. Наприклад, проста письмова кореспонденція на всьому шляху йде без приписки до супровідних документів. Відповідно, провести перевірку і надати конкретну інформацію щодо обставин пересилки практично неможливо. Це щодо кореспонденції.
Якщо мова йде про посилки, то в Україні просту посилку (без оголошеної цінності), відстежити легше, оскільки клієнтові при оформленні видається відповідна квитанція про приймання. А ось міжнародні «прості» посилки важко відстежити, бо у них немає відповідного штрих-коду. Тому ми рекомендуємо нашим клієнтам відправляти посилки «реєстровані» або «з оголошеною цінністю», які можливо відстежити в тому числі і в нашій онлайн-системі.
Якщо мова йде про міжнародні відправлення, то вони проходять кілька транзитних пунктів. Втрати можуть відбуватися в кожному з цих пунктів. До речі, при втраті «простого» міжнародного відправлення стверджувати, що втрата могла статися тільки з вини української пошти, не зовсім коректно, оскільки в єдиному технологічному процесі обробки та пересилання міжнародної пошти задіяні поштові служби двох і більше країн.
Але ніякого взаємозв’язку між місцем відправлення посилки і ймовірністю її втрати не існує. Є просто людський фактор.
За матеріалами:
Forbes.ua
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас