MasterCard розкрив номери карток клієнтів рекламникам
Платіжна система почала надавати рекламним компаніям дані про покупки своїх клієнтів. Про це пише The Financial Times. Рекламники використовують інформацію в таргетингу – виділення цільових груп споживачів.
У свою чергу, платіжна система отримує від рекламників винагороду за інформацію. За даними видання, MasterCard планувала надавати рекламникам дані про покупки клієнтів ще в минулому році, але відмовилася тоді від цієї ідеї, оскільки сумнівалася в законності таких дій.
Пізніше в компанії дійшли висновку, що надання анонімної інформації без вказівки імен користувачів не буде втручанням у приватне життя і розголошенням персональних даних. Дані, які отримують рекламні агентства, включають в себе тільки номери кредитних карт, але не імена їх власників.
Платіжна система почала надавати рекламникам інформацію про покупки клієнтів в лютому поточного року, але ЗМІ стали відомо про це тільки зараз.
Рекламні агентства і компанії суміжних сфер по-різному використовують дані про покупки споживачів. Так, Facebook збирає інформацію про те, чи купують користувачі товари після перегляду реклами в соціальній мережі. Платіжна система Visa розсилає повідомлення про спеціальні акції при купівлі товарів і послуг тим клієнтам, які раніше купували за допомогою карти аналогічну продукцію. Аналітичні матеріали для рекламних агентств готує також American Express.
За матеріалами: Лента.РУ
Поділитися новиною