Кількість мережевих продуктових магазинів в Україні може зрости на 7-10% — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Кількість мережевих продуктових магазинів в Україні може зрости на 7-10%

Аграрний ринок
1511
Консалтингова компанія GT Partners Ukraine у 2012 році чекає збільшення кількості нових мережевих продуктових магазинів в Україні на 7-10% у порівнянні з 2011 роком – до близько 430 торгових точок.
Про це повідомив директор компанії GT Partners Ukraine Ігор Гугля.
«За нашими попередніми підрахунками, загальна кількість нових мережевих FMCG (товари повсякденного попиту – ред.) магазинів, запущених в 2012 році, сягне близько 430 магазинів, що на 7-10% більше, ніж у 2011 році», – сказав він.
При цьому загальна кількість торгових точок, що об’єднуються 100 найбільшими продуктовими ритейлерами, на кінець 2012 року складе близько 2850 магазинів.
За оцінками компанії, за перше півріччя 2012 року в Україні мережеві продовольчі оператори України відкрили 160 магазинів, при цьому 133 з них були новими, а решта змінили вивіску в результаті процесу ребрендингу або операції з поглинання (у першому півріччі 2011 року було відкрито 177 магазинів, з них новими були 120 торгових точок).
Зростання загальної кількості магазинів з початку 2012 року склало 3%, а за другий квартал 2012 року – 0,5%.
Зокрема, за перше півріччя поточного року найбільшу кількість магазинів відкрила дніпропетровська мережа «АТБ-маркет» (56 магазинів), 16 нових торгових об’єктів відкрила Fozzy Group (мережі «Сільпо», Fozzy, «Фора» і «Бумі»), 13 – дніпропетровська компанія «Омега» (мережа супермаркетів VARUS), по 11 магазинів – донецька компанія «Український ритейл» (мережа «Бруснічка») і луцька VolWest Group (мережа «Наш Край»).
Серед нових торгових об’єктів (з урахуванням ребрендингу та зміни вивісок) в першому півріччі переважали дискаунтери (57 магазинів), «магазини біля дому» (48) і супермаркети (47). Також в цьому період було відкрито 5 гіпермаркетів і 2 об’єкти у форматі cash & carry.
За даними компанії, у першому півріччі на ринку продовольчого ритейлу України був зафіксований один факт відходу з ринку торгового оператора. В кінці червня стало відомо, що компанія «РББ Груп» (Дніпропетровськ, мережа «магазинів біля будинку» «Плюс») почала процедуру банкрутства.
Консалтингова компанія GT Partners Ukraine у 2011 році очікувала збільшення кількості мережевих продуктових магазинів в Україні на 43-71% в порівнянні з 2010 роком – до 350-420 торгових точок.
За даними компанії, в 2011 році в Україні було відкрито 402 магазини, при цьому 303 з них були новими об’єктами.
Довідка. GT Partners Ukraine є незалежною консалтинговою групою, яка спеціалізується на проведенні комплексних досліджень ринків роздрібної торгівлі, споживчих товарів (FMCG) та нерухомості. GT Partners Ukraine акредитована Європейським банком реконструкції та розвитку в Україні.
За матеріалами:
УНІАН
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас