224
MySpace не буде вести конкурентну боротьбу з Facebook і Twitter
Соціальна мережа MySpace не планує ставати конкурентом Facebook і Twitter, заявив Тім Вандерхук, глава компанії Specific Media, яка володіє MySpace.
Вандерхук вказав, що MySpace має стати спеціалізованою соцмережею для людей творчих професій, за аналогією з ресурсом Linkedin, що позиціонується як соцмережа для бізнесу. Користувачі зможуть увійти в новий MySpace за допомогою своїх акаунтів в Facebook і Twitter, надавши таким чином порталу свою особисту інформацію та відомості про соціальний статус.
Тім Вандерхук також повідомив, що в перший час після запуску нового MySpace паралельно існуватиме окремий розділ для тих, хто користувався старою версією соцмережі. Пізніше керівництво ресурсу вирішить, чи варто відключати старий MySpace.
Нагадаємо, нещодавно рейтингове агентство BV4 спільно з Університетом прикладних наук в сфері ділового адміністрування Цюріха склали рейтинг найдорожчих соціальних мереж. Лідирує бренд Facebook, вартість якого оцінюється в $29,115 млрд, за ним розмістилися YouTube ($18,099 млрд.) і Twitter ($13,309 млрд.). Загальна вартість тридцяти найдорожчих брендів соціальних мереж досягає $125 млрд. MySpace опинилася на 25 місці.
За матеріалами: Лента.РУ
Поділитися новиною
Також за темою
Google представила нову модель ШІ для генерації зображень
Porsche змінила свої плани щодо електромобілів — деталі
ТОП-4 звички водіїв, які суттєво збільшують витрату палива
Німецька компанія представила гуманоїдного робота зі «спритними руками»
Blue Origin представила модернізовану ракету New Glenn для польотів на Місяць
Як підготувати автомобіль до зими — ключові правила
