0 800 307 555
0 800 307 555

Дії Facebook викликають побоювання за персональні дані користувачів


Дії Facebook викликають побоювання за персональні дані користувачів

Facebook співпрацює з компанією Datalogix, яка займається відстеженням, яку користувачі проглядають рекламу в соціальних мережах і які з представлених в рекламі продуктів вони потім купують в магазинах, пише газета Financial Times.

Намагаючись знайти шляхи для капіталізації соцмережі за допомогою реклами, Facebook поступово вводить нові способи відстеження і використання даних про користувачів соцмережі, що викликає побоювання серед тих, хто стурбований захистом персональних даних.

Datalogix придбала дані про 70 млн американських домогосподарств, в значній мірі отримані через картки лояльності клієнтів і подібні програми, у більш ніж 1 тис. рітейлерів, включаючи бакалійні магазини та аптеки. Шляхом зіставлення адреси електронної пошти або іншої ідентифікуючої інформації, пов'язаної з картками, з адресами електронної пошти або іншою інформацією з профілю в Facebook, Datalogix може відстежувати, чи купують користувачі соцмережі продукти після перегляду про них реклами в Facebook.

Електронні адреси та інша ідентифікуюча інформація збирається на умовах анонімності по тих групах людей, які бачили рекламу, і по тих, які її не бачили.

Datalogix складає звіт для Facebook і рекламодавців, який вказує на те, який підхід і яке демографічне таргетування найкращим чином сприяють продажам специфічних продуктів поза інтернетом.

Facebook заявляє, що платить Datalogix за зіставлення даних. Як повідомив FT представник Facebook Бред Смоллвуд, співпраця з 45 компаніями показала, що в 70% випадків на кожен $1, заплачений соцмережі рекламодавцем, припадає $3, отримані за рахунок збільшення продажів.

Багато рекламодавців в даний час продовжують оцінювати такий підхід для просування своїх продуктів. Представник Ford зазначив, що дана інформація є багатообіцяючою, але додав, що поки занадто рано наводити офіційну позицію компанії щодо цього питання.

Захисники персональних даних виступають проти використання подібної практики, оскільки всі користувачі соцмережі автоматично включаються у дослідження Datalogix і не можуть від нього відмовитися безпосередньо. Для цього їм необхідно зайти на сайт Datalogix, скориставшись посиланням, яке розміщено в розділі допомоги в Facebook.

Голова Центру цифрової демократії Джефф Честер підкреслив, що дана практика не забезпечує належний контроль за персональними даними користувачів з боку Facebook, а також прозорість у питанні, яким чином ці дані використовуються. "Ми не вважає, що дані користувачів, отримані як з інтернету, так і за його межами, можна використовувати без їхньої згоди", - заявив Д.Честер.

Facebook і Datalogix відзначають, що індивідуальні дані користувачів про покупки не надаються як самій Facebook, так і її рекламодавцям. Facebook повідомляє, що працює з незалежним аудитором для відстеження відповідних дій.

  • i

    Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідну частину тексту й натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це нам.

  • !

    Передрук, копіювання або відтворення інформації, яка містить посилання на агентство "Інтерфакс-Україна", в будь-якому вигляді суворо заборонено.

Дивись також
Опитування
В Контексті Finance.ua