Google готується зайняти лідерство на нових рекламних ринках — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Google готується зайняти лідерство на нових рекламних ринках

523
Компанія Google, за підрахунками фахівців, незабаром вийде в лідери ринку дисплейної реклами з найбільшим обсягом продажів, випередивши своїх головних конкурентів Facebook і Yahoo.
Дослідницька компанія eMarketer у своїй доповіді повідомляє, що згідно з її прогнозами, інтернет-гігант найближчим часом зможе піднятися на перші позиції на всіх ринках інтернет-реклами, включаючи пошуковий, мобільний і дисплейний сегменти цього бізнесу.
Незважаючи на те, що в даний час Google вже випереджає конкурентів в пошуковій і мобільній рекламі, дисплейна реклама досі залишалася слабким місцем рекламного бізнесу інтернет-гіганта. Лідером на цьому ринку раніше була компанія Yahoo, яка з недавніх пір поступилася першістю соціальній мережі Facebook.
Фахівці компанії eMarketer очікують, що доходи Google від дисплейної реклами в США в 2012 році досягнуть рівня $2,31 млрд, показавши зростання на 38,5%, в порівнянні з минулим роком. Доходи нинішнього лідера Facebook, за оцінками експертів, повинні скласти лише $2,16 млрд, що становитиме зростання на 24,4% відносно минулого року. Також в п’ятірці лідерів такі компанії, як Yahoo!, Microsoft і AOL.
emarketer-google-display
Що ж стосується частки ринку, то за оцінками eMarketer, до кінця 2012 року Google буде займати 15,4%, у соцмережі Facebook залишиться тільки 14%. У колишнього незмінного лідера Yahoo! частка скоротиться до 9,3% американського ринку дисплейної реклами. У 2010 році ця компанія займала 14%.
emarketer-google-display1
При збереженні тенденцій, коли частки Facebook і Google будуть зростати, а частка Yahoo! – падати, до 2014 року пошуковий гігант займе 21,2% ринку, а соцмережа – 15,5%. При цьому, вважають в eMarketer, загальні витрати на дисплейну рекламу в США досягнуть показника понад $20 млрд (для порівняння, зараз ці витрати становлять близько $15 млрд).
На початку року компанія eMarketer прогнозувала збереження за соцмережею Facebook своїх лідируючих позицій на американському ринку дисплейної реклами до кінця року, проте тепер її прогнози віддають перевагу Google.
За матеріалами:
watcher
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас