511
Антимонопольний комітет відзначає необґрунтоване зростання цін у торговельних мережах
Антимонопольний комітет України (АМКУ) відзначає необґрунтоване зростання цін на 25-60% на соціально важливі продукти харчування в київських торгових мережах.
Про це повідомили в прес-службі АМКУ з посиланням на першого заступника голови Антимонопольного комітету України Рафаеля Кузьміна.
"Ми збираємо докази антиконкурентної змови щодо підвищення цін на соціально важливі продукти харчування. Є спроби торгових мереж обґрунтувати підвищення цін на продукти з вини виробників. Однак ми з виробниками з цього приводу вже розібралися. Комітет констатує, що, незважаючи на наявність торгової надбавки, за рахунок різної операційної діяльності, здійснюваної всередині торгових мереж, ціни на продукти зросли на 25-60% необґрунтовано", - сказав Р. Кузьмін.
Як повідомлялося, Антимонопольний комітет України проводить розслідування на ринку рітейлу м. Київ щодо дотримання вимог конкуренційного законодавства.
Зокрема, АМКУ аналізує діяльність мереж, що працюють у Києві під брендами "АШАН", "Фуршет", "Сільпо", "Фора", "Велика кишеня", "АТБ", "ЕКО-маркет", "Караван", "BILLA", "Край", "Країна", "Перекресток", "СПАР", "NOVUS", "Бімаркет" і "Метро".
Підставою для розслідування стало застосування торговельними мережами схожих механізмів, які могли призвести до економічно необґрунтованого підвищення цін на продукти харчування.
Зокрема, ціни на молочну продукцію, макаронні вироби, соняшникову олію, крупи, м'ясо і рибу у 2011 році і на початку 2012 року підвищилися на 15-60%. У той же час індекс споживчих цін зріс на 13,5%.
За матеріалами: УНІАН
Поділитися новиною