Просуванням України за кордоном займуться словаки за 992 тис. євро — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Просуванням України за кордоном займуться словаки за 992 тис. євро

Казна та Політика
745
Державне агентство з інвестицій та управління національними проектами України 13 вересня 2012 року уклало низку договорів на послуги з розміщення інформації про інвестиційні можливості України у світових та вітчизняних ЗМІ.
Згідно з повідомленням у "Віснику державних закупівель", просуванням інвестиційної привабливості України за кордоном займеться словацька компанії "Ost-West", яка за 992 тис. 384 євро повинна розмістити в ефірі міжнародних телеканалів інформацію про формування позитивного інвестиційного іміджу України. Підрядник повинен підготувати рекламні ролики для ділових людей у віці до 60 років з вищою освітою, а також із середнім і вище середнього рівнем достатку, які здебільшого займаються міжнародною інвестиційною діяльністю. Охоплення аудиторії повинно бути не тільки всередині країни, але і за межами регіону або континенту. Кампанія розрахована на три місяці, мінімум на 100 телетрансляцій.
Варто відзначити, що словацький підрядник "Ost-West", який буде проводити телекомунікаційне просування економіки України, не має навіть свого веб-сайту, де можна ознайомитися з інформацією про його роботу. Згідно з відкритою базою підприємств Словаччини, компанія була заснована в 2009 році і є товариством з обмеженою відповідальністю. Генеральним директором компанії зі статутним капіталом 7 тис. євро значиться Ярослава Грегорова. Місце реєстрації - Братислава, вулиця Рибніча, 61.
Основні види діяльності компанії: брокерські послуги, лізингова діяльність, оренда рухомого майна, бізнесу, організаційних та економічних консультантів, адміністративних послуг, рекламних і маркетингових послуг.
У свою чергу, луцька ТОВ "Глорія" отримає 9 млн. 955 тис. 236 грн. за розміщення в ефірі національних телеканалів інформаційних відеороликів щодо формування позитивного інвестиційного іміджу України. Згідно з технічним завданням, реклама повинна бути розрахована на ділових людей, керівників вищої та середньої ланки у віці від 25 до 60 років з вищою освітою, а також середнім і вище середнього рівнем достатку, і показана на телеканалах, що відповідають вимогам високого рейтингу. Період рекламної кампанії - не менше 1 місяця, мінімум на 4 загальнонаціональних каналах з кількістю виходів не менше 200.
Постачання послуги здійснюється з моменту підписання договору, але не пізніше 25 грудня 2012 року. Фінансування здійснюється за рахунок державного бюджету Раніше Держнацпроект уклав договори на проведення заходів щодо співпраці в галузі інвестицій та сприяння економічному розвитку України на загальну суму 15,389 млн. грн Нагадаємо, раніше Держагентство з інвестицій та управління Національними проектами вибрало австрійську компанію Globe Complete GmbH, щоб розписати витрати на підготовку до Зимових ігор у Карпатах. Австрійська фірма, у штаті якої працює 2 людини, розпише 80 млрд. гривень техніко-економічного обґрунтування Національного проекту "Олімпійська надія - 2022".
За матеріалами:
Коментарі
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас