537
Apple став найдорожчим брендом у світі, обійшовши Coca-Cola та Microsoft
Бренд корпорації Apple оцінюється на рівні $100,2 млрд і є найдорожчим у світі.
Про це свідчать дані рейтингу експертного агентства Eurobrand.
На другому місці опинилася Coca-Cola, бренд якої оцінюється на $59,9 млрд, на третьому - Microsoft ($53,9 млрд), на четвертому - IBM ($52,6 млрд), на п'ятому - Google ($50,6 млрд).
У десятку, крім вказаних компаній, входять також Philip Morris, Procter & Gamble, McDonald's, Johnson & Johnson і AT&T.
Усі верхні рядки хіт-параду світових брендів дісталися американським компаніям, що не пропустили у ТОП-10 жодного іноземного конкурента.
Так, серед європейських брендів найдорожчим за вартістю був визнаний французький LVMH (34,3 млрд євро), що посів лише 14 місце. Серед азіатських брендів лідирує китайська China Mobile (43,9 млрд євро) - 11 місце.
За даними Eurobrand, середньостатистичний приріст вартості вказаних у рейтингу брендів становив лише 5%.
Як зазначають упорядники рейтингу, кожний регіон сильний брендами певної спрямованості. Так, серед європейських брендів домінують виробники товарів широкого попиту, серед американських - високотехнологічні компанії, а китайські здебільшого представлені гравцями фінансового сектору.
За матеріалами: УБР
Поділитися новиною
Також за темою
Google представила нову модель ШІ для генерації зображень
Porsche змінила свої плани щодо електромобілів — деталі
ТОП-4 звички водіїв, які суттєво збільшують витрату палива
Німецька компанія представила гуманоїдного робота зі «спритними руками»
Blue Origin представила модернізовану ракету New Glenn для польотів на Місяць
Як підготувати автомобіль до зими — ключові правила
