1501
Український авторинок обігнав польський і посів 12-е місце в Європі
Спади продажів спостерігалися практично на всіх ключових ринках, що призвело до загального спаду майже 9%. В той же час в Росії був зафіксований найкращий за всю історію результат, що дало їй вийти на перше місце в Європі. В Україні також зафіксований 12%-ий спад продажів нових автомобілів, але показники інших країн ЄС були ще гіршими. У підсумку, український ринок обійшов польський і опинився на 12-му місці.
Рік тому український ринок був на 12-му місці, але на початку року відкотився на одну позицію назад, пропустивши вперед Польщу. Однак в 2012 році, навіть не дивлячись на слабку динаміку, в серпні українські дилери реалізували 18,5 тис. автомобілів, що більше від польських показників (трохи більше 18 тис. автомобілів).
Глобальних змін у ТОП-10 основних ринків в Європі не відбулося, але результати окремих країн просто жалюгідні. Приміром, Франція втратила 11% ринку, Німеччина - 4,7%, Італія - 20%, Нідерланди -15%, Швеція - 13,6%, Португалія -33%. Фактично, у 2008 році українські дилери продавали на рівні Італії та були тоді на 7-му місці в Європі, але зараз про ті показники вже навіть не згадують.
Якщо ж говорити про показники автоконцернів в Європі, то в плюсовій зоні знаходяться такі виробники: Audi (+8%), Skoda (+4%), Dacia (+16%), Kia (+12%), Land Rover (+74%), Honda (+19%), Jeep (+5%) і лише незначне зростання +0,5% показує Mercedes-Benz. Всі інші виробники в глибокому мінусі. І кращих часів поки не передбачається.
Схоже, що дану кризу найкраще переживає тільки Volkswagen Group. Не дивлячись на гнітючий спад всього ринку, збут всіх марок концерну демонструє +1,6% завдяки зростанню Audi і Skoda. Більш-менш непогано справляється і KIA-Hyundai, яким навіть вдалося на 1000 авто наростити загальні продажі. Ну, а рекордсменом за темпами зростання на падаючому ринку став Land Rover завдяки ажіотажу навколо Evoque, який в Європі ще не пройшов.
Якщо брати в абсолютних цифрах, то європейський спад тільки в серпні оцінений в 67 тис. автомобілів. Це на рівні збуту такого концерну, як PSA, і майже вдвічі перевищує реалізацію FIAT Group за місяць.
Конкуренція на європейському ринку далі буде тільки посилюватися і не дарма почали з'являтися повідомлення про заплановане закриття автозаводів, або антидемпінгові розслідування проти "прибульців". Місця в Європі стає все менше, а бажання купувати автомобілі у європейців і зовсім зникає.
За матеріалами: Діло
Поділитися новиною