1501
Український авторинок обігнав польський і посів 12-е місце в Європі
Спади продажів спостерігалися практично на всіх ключових ринках, що призвело до загального спаду майже 9%. В той же час в Росії був зафіксований найкращий за всю історію результат, що дало їй вийти на перше місце в Європі. В Україні також зафіксований 12%-ий спад продажів нових автомобілів, але показники інших країн ЄС були ще гіршими. У підсумку, український ринок обійшов польський і опинився на 12-му місці.
Рік тому український ринок був на 12-му місці, але на початку року відкотився на одну позицію назад, пропустивши вперед Польщу. Однак в 2012 році, навіть не дивлячись на слабку динаміку, в серпні українські дилери реалізували 18,5 тис. автомобілів, що більше від польських показників (трохи більше 18 тис. автомобілів).
Глобальних змін у ТОП-10 основних ринків в Європі не відбулося, але результати окремих країн просто жалюгідні. Приміром, Франція втратила 11% ринку, Німеччина - 4,7%, Італія - 20%, Нідерланди -15%, Швеція - 13,6%, Португалія -33%. Фактично, у 2008 році українські дилери продавали на рівні Італії та були тоді на 7-му місці в Європі, але зараз про ті показники вже навіть не згадують.
Якщо ж говорити про показники автоконцернів в Європі, то в плюсовій зоні знаходяться такі виробники: Audi (+8%), Skoda (+4%), Dacia (+16%), Kia (+12%), Land Rover (+74%), Honda (+19%), Jeep (+5%) і лише незначне зростання +0,5% показує Mercedes-Benz. Всі інші виробники в глибокому мінусі. І кращих часів поки не передбачається.
Схоже, що дану кризу найкраще переживає тільки Volkswagen Group. Не дивлячись на гнітючий спад всього ринку, збут всіх марок концерну демонструє +1,6% завдяки зростанню Audi і Skoda. Більш-менш непогано справляється і KIA-Hyundai, яким навіть вдалося на 1000 авто наростити загальні продажі. Ну, а рекордсменом за темпами зростання на падаючому ринку став Land Rover завдяки ажіотажу навколо Evoque, який в Європі ще не пройшов.
Якщо брати в абсолютних цифрах, то європейський спад тільки в серпні оцінений в 67 тис. автомобілів. Це на рівні збуту такого концерну, як PSA, і майже вдвічі перевищує реалізацію FIAT Group за місяць.
Конкуренція на європейському ринку далі буде тільки посилюватися і не дарма почали з'являтися повідомлення про заплановане закриття автозаводів, або антидемпінгові розслідування проти "прибульців". Місця в Європі стає все менше, а бажання купувати автомобілі у європейців і зовсім зникає.
За матеріалами: Діло
Поділитися новиною
Також за темою
США та Китай досягли рамкової угоди щодо TikTok
PayPal запускає одноразові платіжні посилання, які будуть підтримувати криптовалюту
Чому реальний рівень зарплат набагато нижче, ніж показує Держстат
Україна з 1 жовтня обмежить імпорт індійського пального
НБУ радить уряду ліквідувати ПІН Банк замість передачі «Укрпошті»
Що буде з житлово-комунальними тарифами — думка експертів